افتخاری: فینال جام حذفی بازی با صنعت نفت بود که آن را بردیم!/ شفر موافق تمدید قرارداد ۲ ساله بود

مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است این تیم با شکست صنعت نفت در آبادان، کار را برای قهرمانی جام حذفی تمام کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال که اعضای این تیم را در خرمشهر و برای دیدار فینال جام حذفی همراهی می‌کند، درباره بازی فینال مقابل خونه‌به‌خونه مازندران اظهار داشت: خداراشکر مصدومان به تیم بازگشتند و اکنون تنها داریوش شجاعیان را نداریم. مهدی قائدی هم آماده بازی است، اما در نهایت سرمربی باید تصمیم بگیرد که چه کسی بازی کند. ممکن است شفر برخی بازیکنان را برای بازی با ذوب‌آهن نگه دارد.

وی ادامه داد: ما در آبادان و با شکست صنعت نفت، کار را تمام کردیم و امروز کار خیلی سختی نداریم. البته خونه‌به‌خونه تیم باانگیزه‌ای است و ما این تیم را دست‌کم نمی‌گیریم. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید. فکر می‌کنم فینال جام حذفی، بازی ما با صنعت نفت بود که خدا را شکر به پیروزی رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص تمدید قرارداد وینفرد شفر گفت: ما سه شب با شفر مذاکره کردیم که این مذاکرات دو شب پیش تا ساعت سه بامداد طول کشید. او خواسته‌هایی داشت که برخی از آنها، مازاد بر قرارداد اولیه ما بود. مواردی که در حد توان ما بود، پذیرفتیم و اعلام کردیم برخی بندها را نمی‌توانیم قبول کنیم. مذاکرات ما با شفر بعضاً از مذاکرات هسته‌ای هم طولانی‌تر می‌شود! فکر می‌کنم پس از بازی جام حذفی، این قرارداد را در حضور خبرنگاران، نهایی می‌کنیم.

افتخاری ادامه داد: دنبال این هستیم که قرارداد دو ساله‌ای با شفر ببندیم، چون اگر یک مربی بخواهد در تیم کاری حرفه‌ای اساسی کند، باید زمان در اختیارش باشد تا کارهایش را انجام دهد. ما می‌خواستیم قرارداد دو ساله‌ای با شفر ببندیم که او هم با این مورد موافق بود. امیدوارم در این فرصت بتوانیم تیمی خوب آماده بازی‌های داخلی و خارجی کنیم.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود لئاندرو پادوانی پس از فینال جام حذفی به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد، اظهار داشت: ما نگفتیم پادو پس از این مسابقه به کادر فنی می‌پیوندد، گفتیم فعلاً تمام توان‌مان را گذاشتیم که سلامتی او برگردد. الان دو پزشک و دو پرستار، کارهای پزشکی پادوانی را دنبال می‌کنند و او را برای مداوا، هر روز به مرکز درمانی می‌بریم. ما خیلی ناراحت بودیم که خدای نکرده اتفاق بدی بیفتد. فعلاً دوست داریم که پادوانی به شرایط آرمانی برگردد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص پاداشی که به اعضای این تیم پس از قهرمانی در جام حذفی پرداخت خواهد شد، گفت: هنوز قهرمانی ما قطعی نیست و در این خصوص تصمیم نگرفته‌ایم.

افتخاری درباره تمدید قرارداد باشگاه استقلال با اسپانسر این باشگاه تصریح کرد: قرارداد ما دو ساله است و برای سال دوم، متممی به آن اضافه نمی‌شود. این شرکت تاکنون 60 درصد از مطالباتش را پرداخت کرده است.

وی درباره اینکه همه بازیکنانی که به AFC شکایت کرده‌اند، موفق شده‌اند که مطالبات خود را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: ما با این بازیکنان توافق کردیم و به آنها گفتیم چون تعداد شما زیاد است، نمی‌توانیم قرارداد همه را به صورت یکنواخت پرداخت کنیم. برخی از بازیکنان هم بخشی از قرارداد خود را بخشیدند و ما هم بقیه قراردادها را قسط‌بندی کردیم. ما بدهی‌های باشگاه را سبک کرده‌ایم و لیست محدودی مانده‌اند که در یکی دو سال آینده آن را جمع می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص که نکونام گفته خودش مالیاتش را پرداخت کرده است، گفت: او درست می‌گوید. نکونام بخشی از مالیات خود را پرداخت کرده است.

استقلال و خونه‌به‌خونه مازندران از ساعت 19:15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر در بازی فینال جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

602

کد خبر: 946774

وب گردی

وب گردی