پرهام مقصودلو با داورزنی دیدار کرد

پرهام مقصودلو قهرمان شطرنج ایران به همراه مهرداد پهلوانزاده رئیس فدراسیون شطرنج دیداری صمیمی با محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان داشتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، پس از پیروزی های درخشان پرهام مقصودلو قهرمان شطرنج کشور، وی روز گذشته به همراه مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج دیداری صمیمی با محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان داشتند.

مقصودلو قهرمان شطرنج ایران در این دیدار از حمایتهای وزارت ورزش و جوانان و به خصوص دلگرمی های اخیر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکر کرد.

داورزنی نیز ضمن تبریک موفقیت های اخیر مقصودلو در شطرنج بار دیگر به نگاه حمایتی و متوازن وزارت ورزش و جوانان به همه رشته های ورزشی از جمله شطرنج تاکید کرد و برای این قهرمان ارزنده ورزش کشور آرزوی موفقیت کرد.

پهلوان زاده نیز با مروری بر پیشرفت چشمگیر اخیر شطرنج در رده بندی فدراسیون جهانی اشاره ای به برنامه های پیش رو برای افزایش موفقیت و همچنین توسعه و پیشرفت این رشته داشت.

پرهام مقصودلو چندی پیش با درخشش چشمگیر خود در رقابتهای بین المللی شارجه موفق شد در جدیدترین ریتینگ فدراسیون جهانی شطرنج نیز به بالاترین رکورد ریتینگ تاریخ شطرنج ایران دست پیدا کند.

602

کد خبر: 946781

وب گردی

وب گردی