فردوسی‌پور: امیدوارم شعار نمایشگاه  در حد حرف نباشد

عادل فردوسی پور با حضور دو نمایشگاه کتاب گفت: امیدوارم که مردم به سمت کتاب و کتاب‌خوانی ترغیب بشوند چراکه اتفاقی مهم و فوق‌العاده است.

به گزارش ایسکانیوز از ستاد خبری و رسانه‌ای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عادل فردوسی‌پور، گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون درباره‌ی تاثیرگذاری هنرمندان بر مقوله‌ی کتاب و کتابخوانی گفت: من به سهم خود همیشه سعی کردم که با ترجمه‌ی کتاب و تشویق مردم به کتاب‌خوانی آن‌ها را با این مقوله آشنا و ترغیب کنم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد، هرچند که این رویداد نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب است.

مجری برنامه 90 همچنین در خصوص شعار نمایشگاه امسال اظهار کرد: شعار امسال «نه به کتاب نخواندن» است. من امیدوارم که این شعار تنها در حد یک حرف نباشد و حتما به آن عمل شود. من امیدوارم که نمود واقعی این شعار را در جامعه ببینیم چراکه؛ اگر این اتفاق بیفتد، واقعا رویداد فوق‌العاده‌ای خواهد بود و من از این جریان استقبال خواهم کرد.

وی در پایان در مورد مدت زمانی که مطالعه می‌کند، خاطرنشان کرد: من نسبتا مطالعه‌ خوبی دارم و برای کتاب خواندن وقت می‌گذارم.

براساس این خبر، امروز 13اردیبهشت ماه، جشن امضاء کتاب «هنر خوب زندگی کردن» به نویسندگی رولف دوبلی و ترجمه‌‌ عادل فردوسی پور، بهزاد توکلی و علی شهروز در نشرچشمه نمایشگاه کتاب تهران بود که با حضور عادل فردوسی‌پور و جمع بسیاری از طرفدارانش انجام شد.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

502

کد خبر: 946848

وب گردی

وب گردی