آیت‌الله مکارم شیرازی: مدافعان حرم با خون خود به دفاع از حرم حضرت زینب(س) پرداختند

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ارزش و جایگاه مدافعان حرم گفت: اگر مدافعان حرم نبودند گروهک تروریستی داعش حرم حضرت زینب (س) را تخریب می‌کرد و چیزی از آن باقی نمی‌ماند اما مدافعان حرم با خون خود به دفاع از حرم پرداختند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی به نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم که شامگاه پنجشنبه در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد با اشاره به خطبه‌ای از نهج‌البلاغه اظهار داشت: امیرالمؤمنین(ع) اهمیت جهاد را در چند جمله بیان کردند که باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه جهاد در اسلام افزود: جهاد دری از درهای بهشت است و برای بندگان خاص خداوند است که از آن در وارد بهشت می‌شوند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) افزود: بهترین جهاد تقوا است، تقوا دارای ارزش و اهمیت بسیار زیادی است که باید مورد توجه همگان باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه جهاد در راه خدا را مورد تاکید دین اسلام دانست و گفت: جهاد ما دفاعی است و برای دفاع از ارزش‌های اسلام و مکتب اهل بیت(ع) جهاد می‌کنیم و به مقابله با دشمن می‌پردازیم.

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به ارزش و جایگاه مدافعان حرم تصریح کرد: اگر مدافعان حرم نبودند گروهک تروریستی داعش حرم حضرت زینب(س) را تخریب می‌کرد و چیزی از آن باقی نمی‌ماند اما مدافعان حرم با خون خود به دفاع از حرم پرداختند.

901

کد خبر: 946889

وب گردی

وب گردی