دولت در اقتصاد  چاره جویی نکند باید منتظر پیامدهای بدی  باشیم

نماینده مجلس اظهار داشت: ناکامی های اقتصادی پشت سر هم اتفاق می افتد و روح و جان مردم را آزار می دهد.

احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز با اشاره به این که خود از جمله کسانی بوده که برای کمک به دولت و تغییر شرایط موجود در قضیه استیضاح وزراء ورود پیدا کرده است گفت: هدف من از چنین جانبداری این بود که گشایشی در وضعیت دولت در پاسخ به مطالبات اجتماعی که صورت ناخوشایندی پیدا کرده بود به وجود بیاید، ولی خب این اتفاق نیافتاد.

وی تصریح کرد: دولت قطعا باید درجهت تغییر روند موجود و پدید آوردن شرایط مساعد تر و حفظ سرمایه های اجتماعی خود تغییراتی در کابینه صورت بدهد، این بازنگری باید در افراد صورت بگیرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: به واسطه فقدان یکدستی که در عدم پیگیری وعده های داده شده توسط دولت وجود دارد باید تغییر کابینه به سمت بهبود وضعیت برود و ما بتوانیم تحرک مناسبی را در دولت مشاهده کنیم.

علیرضابیگی با اشاره به نوسانات بازار ارز اظهار داشت: ناکامی های اقتصادی پشت سر هم اتفاق می افتد و روح و جان مردم را آزار می دهد و این امر باعث بروز نگرانی گروه های ضعیف جامعه می شود که باید در این خصوص دولت چاره جویی هایی را انجام دهد و اگر این اتفاق نیافتد ما باید منتظر پیامد های نامناسبی باشیم.

وی در خصوص عدم هماهنگی در دولت ابراز کرد: ناهمانگی در تیم اقتصادی دولت مشهود است، کوچک ترین نشانه این است که خروجی آن چیزی نبوده که باعث امیدواری مردم شود.

عضو کمیسون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: این تیم اقتصادی و راهبردها باید تغییر پیدا کند.

علیرضا بیگی در خصوص استفاده دولت از مدیران دیگر برای ایجاد تغییر در روند اجرایی خود گفت: دولت باید از مدیران راهبردی استفاده کند که دارای خلاقیت و جنب و جوش مبتنی بر ظرفیت های داخلی جمهوری اسلامی ایران است، استفاده کند.

وی در پایان تأکید کرد: قطعا می توانیم شرایط را از وضعیتی که نارضایتی مردم ایجاد شده، تغییر دهیم.

303

کد خبر: 947031

وب گردی

وب گردی