تولیدکنندگان کرمانشاهی بازار بازسازی نقاط زلزله زده را تصاحب کنند

استاندار کرمانشاه به تولیدکنندگان صنایع ساختمانی استان توصیه کرد که با افزایش کیفیت، بازار ۵۵۰۰ میلیارد تومانی ایجاد شده در بازسازی مناطق زلزله زده را با رایزنی مناسب تصاحب کنند.

به گزارش ایسکانیوز، هوشنگ بازوند عصر امروز جمعه در همایش تولیدکنندگان کالاهای ایرانی که در حاشیه نمایشگاه کالای ایرانی واقع در پارک شاهد کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امسال سال حمایت از کالاهای ایرانی است و همه باید در راستای تحقق این شعار که نشات گرفته از راهبرد اساسی اقتصاد مقاومتی است تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این شعار با نصب بنر عملی نمی شود، افزود: ما باید به صورت عملیاتی به تحقق این شعار بپردازیم، مخاطب شعار امسال هم مدیران دولتی، هم تولیدکنندگان و هم مردم هستند.

بازوند تصریح کرد: مصرف کننده هم به دنبال کالاهای با کیفیت و قیمت ارزان است و تولیدکنندگان نیز باید به این موضوع عنایت داشته باشند که تولیدات باکیفیت و قیمت تمام شده پایین، عرضه کنند.

وی با تاکید بر اهمیت بازاریابی در عرضه تولیدات، بازاریابی را یک هنر و علم برای تولیدکنندگان برشمرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به گلایه های تولیدکنندگان در نمایشگاه گفت: ما هم باید شرایطی را فراهم کنیم که قیمت تمام شده تولید را کاهش دهیم.

وی به تولیدکنندگان صنایع ساختمانی استان توصیه کرد که با افزایش کیفیت، بازار ۵۵۰۰ میلیارد تومانی در بازسازی مناطق زلزله زده ایجاد شده را با رایزنی مناسب تصاحب کنند.

901

کد خبر: 947035

وب گردی

وب گردی