پرداخت کمک هزینه ماه مبارک رمضان به کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر عبدالرسول پورعباس با صدور بخشنامه ای از پرداخت دو میلیون ریال به عنوان کمک هزینه ماه مبارک رمضان به کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر عبدالرسول پورعباس با صدور بخشنامه ای از پرداخت دو میلیون ریال به عنوان کمک هزینه ماه مبارک رمضان به کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه خبر داد، در متن این بخشنامه آمده است:

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران گرامی در ماه پر فضیلت رمضان به استناد مصوبه دویست وپنجاهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مورخ 1397/1/29، کلیه واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه، سازمان مرکزی و سازمان سما مجازند نسبت به پرداخت کمک هزینه به منظور تهیه اقلام مصرفی مورد نیاز به مبلغ 2.000.000 ریال (دو میلیون ریال) به اعضای محترم هیات علمی تمام وقت اعم از رسمی، قراردادی و پیمانی و غیر هیات علمی تمام وقت اعم از رسمی، قراردادی، خرید خدمت، کار معین و ساعتی دارای مجوز از سازمان مرکزی دانشگاه اقدام کنند.

در این بخشنامه تاکید شده کارکنانی که تحت هر عنوان رابطه استخدامی آنان با دانشگاه در سال جاری قطع شده و اشتغال به کار ندارند مشمول این بخشنامه نمی شوند.

بر اساس بندهای این بخشنامه کارکنانی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده یا مامور هستند، فقط از واحدی که حقوق دریافت می کنند هزینه مزبور را دریافت خواهند کرد.

همچنین کارکنانی که در زمان صدور این بخشنامه از مرخصی بدون حقوق استفاده می کنند و مدرسان حق التدریس مشمول دریافت کمک هزینه مزبور نمی شوند.

202

کد خبر: 947068

وب گردی

وب گردی