فتاحیان: سایپا و نفت امیدیه از رنکینگ مسابقات اخراج شدند/ در جلسه کمیته انضباطی تصمیم نهایی را می‌گیریم

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: هر دو تیم «disqualified» شده و از رنکینگ مسابقات اخراج می شوند و تیم های دیگری جای آنها را خواهند گرفت.

فرید فتاحیان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد ناتمام ماندن دیدار تیم‌های واترپلو سایپا و نفت امیدیه به دلیل درگیری تماشاگران دو تیم اظهار داشت: به طور قطع جلسه کمیته انضباطی برگزار خواهد شد و در خصوص تخلفات صورت گرفته تصمیم گیری می شود. هر دو تیم «disqualified» شده و از رنکینگ مسابقات اخراج می شوند و تیم های دیگری جای آنها را خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در خصوص اتفاقات رخ داده حتما جلسه انضباطی تشکیل خواهد شد که تاریخ برگزاری این جلسه را کمیته فنی اعلام خواهد کرد. کمیته فنی باید فیلم بازی را دوباره ببیند و بررسی کند و در جلسه نهایی، تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تصریح کرد: این یک مساله فرهنگی است و در رشته های دیگر ورزشی مانند فوتبال، بسکتبال و والیبال نیز رخ می دهد. با مربیان و سرپرستان تیم ها صحبت کرده ایم اما متأسفانه باز هم چنین اتفاقی رخ می دهد. اصل قضیه این است که باید مسئله فرهنگی را حل کرد.

فتاحیان خاطرنشان کرد: ما تا جایی که توانستیم با تیم ها صحبت کردیم. باید از ورزش لذت ببریم، نه این که با درگیری ها کام خود و دیگران را تلخ کنیم. امیدواریم امسال در لیگ جدید با قدرت بیشتری و حساسیت بیشتری مسائل انضباطی و اخلاقی را لحاظ کنیم.

وی در پایان گفت: متأسفم چنین اتفاقی رخ داد و دوستان مسائل انضباطی را رعایت نکردند. مطمئنا این اتفاق به ضرر بازیکنان و تیم ها تمام می شود. ممکن است بعضی تیم ها از حضور در لیگ منصرف شوند که برای ورزش ما خوب نیست. امیدوارم ورزشکاران و مربیان ما به این نتیجه برسند که اخلاق، حرف اول را در ورزش می زند.

604

کد خبر: 947086

وب گردی

وب گردی