رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: آثار تربیتی معلم تا انتهای بشریت پابرجاست.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، مراسم جشن میلاد حضرت مهدی موعود (عج) و روز استاد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی مفسر قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با تبریک اعیاد شعبانیه، در بیان اهمیت شغل معلمی گفت: معلمی با شغل‌های دیگر تفاوت چشمگیری دارد چرا که آثار تربیتی معلم تا انتهای بشریت پابرجاست.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور خطاب به معلمان گفت: معلم نباید نیت دریافت پول داشته باشد، بر این اساس اخلاص معنی پول نگرفتن را نمی‌دهد، بلکه اخلاص یعنی نیت مادی نداشتن. معلمان همچنین باید دلسوز و بی تکلف باشند.

وی با تأکید بر نشاط و شادی هنگام آموزش گفت: یادگیری با خنده و شادی بسیار ماندگارتر و تاثیرگذارتر است.

دکتر حسن شهرکی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز با گرامیداشت یاد و خاطره متفکر شهید استاد مرتضی مطهری، گفت: استادان دانشگاه به تأسی از شهید مطهری، همواره در علم و عمل الگوی خوبی برای دانشجویان باشند. همه استادان این واحد در جهت ایجاد فضایی سالم و معنوی در حوزه های مختلف احساس مسئولیت کنند و تلاش مضاعف داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با اشاره به اینکه شهید مطهری، شخصیت علمی و مجاهدی داشت، اظهار داشت: رمز موفقیت شهید مطهری را می‌توان در دو عامل تعبد و توجه نسبت به عبادت و بندگی خداوند دانست.

شهرکی پور گفت: دانشگاه در دوره جدید خود باید به همت شما استادان به یک محیط کارآفرین و خلاق تبدیل شود که این ویژگی نسل چهارم دانشگاه های جهان است.

202

کد خبر: 947099

وب گردی

وب گردی