طرح رمضان، بهار قرآن توسط بسیج کارکنان با همکاری پژوهشکده قرآن و عترت برگزار می شود

نخستین برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان تحت عنوان رمضان بهار قرآن توسط بسیج کارکنان دانشگاه با همکاری پژوهشکده قرآن و عترت برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ دکتر حسین نصیرزاده از برگزاری نخستین برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان تحت عنوان رمضان بهار قرآن توسط بسیج کارکنان دانشگاه با همکاری پژوهشکده قرآن و عترت خبر داد.

وی گفت : در این برنامه قرآنی که مخاطب آن کارکنان دانشگاه میباشد برای نخستین بار در سطح سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ، به مدت 32 ساعت در قالب کارگاه آموزشی تفسیر قرآن است .

فرمانده بسیج کارکنان در جمع اعضای شورای بسیج کارکنا ن دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد : سرگروه های صالحین بایستی با جدیت برنامه های ابلاغی سال 97 را پیگیری نمایند . ایشان تشکیل منظم جلسات حلقه صالحین را با اهمیت دانست و افزود بایستی شعار سال 97 که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده به شکل پیاده سازی سبک زندگی در قشر کارمندی نهادینه شود . وی از دیگر برنامه های فرهنگی بسیج کارکنان را ترویج رهنمود های مقام معظم رهبری از طریق منظومه فکری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عنوان کرد و گفت : با برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شده است به صورت آموزش مجازی این محتویات در اختیار کارکنان و به عنوان منبع تربیت آموزشی قرار گیرد .

دکتر نصیرزاده ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی جهت بصیرت افزایی کارکنان دانشگاه دانست و تاکید کرد این نوع فعالیت از جنس کارهای همایشی نبوده و با برنامه محوری و محتوایی در سلسله جلسات حلقه های صالحین باید پیگیری و اجرایی شود .

ایشان نظارت و ارزیابی از پایگاه و حوزه های بسیج کارکنان را از دیگر برنامه های سال 97 برشمرد و افزود : بسیج کارکنان به عنوان یک نهاد برنامه محور سعی میکند باعث افزایش ارتقا سطح فرهنگی کارکنان خدوم دانشگاهی شود که جهت رسیدن به این هدف حضور و همراهی کارکنان دانشگاه را لازم و ضروری دانست

کد خبر: 947134

وب گردی

وب گردی