وضعیت عمومی آیت الله ایمانی رو به بهبود است

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی شیراز گفت: حال عمومی آیت الله ایمانی رو به بهبود است و روند درمان ادامه داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، اکبر اجرایی با اشاره به وضعیت جسمانی آیت الله ایمانی افزود: با توجه به اینکه هم اینک نماینده ولی فقیه درفارس وامام جمعه شیراز به دلیل سابقه بیماری کلیوی دربیمارستان بستری است حال عمومی وی روبه بهبودی است وروند ارائه خدمات درمانی ادامه دارد.

وی ادامه داد: مراقبت ازوی توسط گروه فوق تخصصی پزشکان در بیمارستان قوق تخصصی درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی را ضروری توصیف کرد.

اجرایی اظهارداشت:به گفته پزشک وی، امام جمعه شیراز در مقایسه با روزهای اول بستری، درحال حاضراز وضعیت جسمی مناسب تری برخوردار ونیاز به مراقبت بیشتری دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: آیت‌الله ایمانی، از چند روز قبل به دلیل بیماری در بیمارستان بستری و تحت مراقبت پزشکی قرار گرفته است.

وی با اشاره به علت حضور خود در بیمارستان جهت عیادت از نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه شیراز گفت: با توجه به اینکه امروز هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای بازدید ازمنطقه داراب در سفر کاری به سر می برند به عنوان نماینده رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مامور شدم تا از نحوه وضعیت درمانی ایشان مطلع شوم وموضوع را به هیات رئیسه دانشگاه اطلاع دهم.

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی شیراز با اشاره به اعیاد فرخنده‌ شعبانیه از تمامی مردم خواست برای شفای عاجل تمامی بیماران و آیت الله ایمانی دست به دعا شوند.

901

کد خبر: 947169

وب گردی

وب گردی