آدبایور: دوران حضورم در رئال بهترین دوران زندگی ام بود

امانوئل آدبایور، مهاجم سابق رئال مادرید معتقد است که دوران 6 ماهه حضورش در رئال، بهترین دوران فوتبالش بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، مهاجم اهل توگو در نیم فصل سال 11-2010 به رئال مادرید پیوست و در 22 بازی که انجام داد، 8 گل به ثمر رساند. او در حال حاضر در تیم باشاک‌شهیر ترکیه توپ می‌زند و دوران حضورش در رئال را بهترین دوران فوتبالش توصیف کرد، هر چند که تنها 6 ماه به طول کشید.

او گفت:" همواره گفته ام که 6 ماه حضورم در رئال، بهترین دوران فوتبال من بوده است و مطمئنا خاطراتی شکل گرفت که برای فرزندانم تعریف خواهم کرد. هنوز رابطه خوبی با رونالدو دارم و برای هم پیام کوتاه می‌فرستیم. کریس بازیکنی است که سخت تلاش می‌کند و همواره آخرین نفری است که تمرینات تیمش را ترک می‌کند. به علاوه او انسان خیلی خوبی است ، مثل مارسلو.

در کنار ابوئه، هم تیمی‌ام در آرسنال، مارسلو خیلی بامزه بود و همیشه با هم می‌خندیدیم. دائم در حال شوخی کردن بود و سبک فوتبالش با سبک زندگی اش شباهت‌های بسیاری دارد. او در زمین از خودش لذت می‌برد. مارسلو متفاوت است و کاری که دوست دارد را با توپ انجام می‌دهد و به نظرم یکی از بهترین مدافعان کناری جهان است.

در باشگاه با راموس رابطه خیلی خوبی داشتم، او دائم در باشگاه بود و تمرین می‌کرد. او دوست دارد انگلیسی صحبت کند ولی آن موقع خیلی بلد نبود ولی فکر می‌کنم حالا بهتر صحبت می‌کند. من کمی به او یاد دادم و او هم به من اسپانیایی یاد داد. واقعیت این است که برای آنها خیلی خوشحالم."

606

کد خبر: 947183

وب گردی

وب گردی