گلایه عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از مسئولین نسبت به عدم خرید تولیدات داخلی

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با گلایه از مسئولین از عدم خرید تولیدات داخلی استان، گفت: تولیدات خوبی نیز در استان توسط تولیدکنندگان استانی تولید می شود که در خود استان خریداری نمی شود.

به گزارش ایسکانیوز، احمدصفری امروز شنبه در شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که در محل سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، ضمن انتقاد از عملکرد دولت تدبیر و امید در کرمانشاه، عملکرد آن را در استان قابل دفاع ندانست.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه وضعیت استان را از نظر نرخ بیکاری مناسب ندانست و گفت: 90 درصد مراجعین به دفاتر نمایندگان افرادی هستند که به دنبال شغل هستند.

وی گفت: ما هم مثل مردم دغدغه بیکاری جوانان را داریم و تمام توان خود را برای رفع این معضل بزرگ استان به کار می‌گیریم.

صفری تصریح کرد: متاسفانه گلایه های بیکاری از نمایندگان است و این در حالی است که ایجاد اشتغال برعهده دولت و دستگاه های اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: حدود 70 درصد آرای مردم کرمانشاه به دولت تدبیر و امید بود و این در حالی است که دولت کار چندانی برای استان کرمانشاه انجام نداده است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از بی ثمری برجام برای استان کرمانشاه نیز انتقاد کرد و گفت: تاکنون هیچ قرارداد بین المللی در نتیجه برجام به استان کرمنشاه نیامده است.

برگشت بخش قابل توجهی از اعتبارات استان به خزانه دولت

وی تاکید و خاطرنشان کرد: در توزیع بودجه و فاینانس عدالتی وجود ندارد و کمترین سود آن نصیب استان کرمانشاه به عنوان بیکارترین استان کشور شده است.

صفری استان کرمانشاه را دارای ظرفیت های بالایی دانست که متاسفانه از آنها به خوبی استفاده نمی شود.

وی با گلایه از مسئولین از عدم خرید تولیدات داخل استان، افزود: تولیدات خوبی نیز در استان توسط تولیدکنندگان استانی تولید می شود که در خود استان خریداری نمی شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه بر حمایت از تولیدکنندگان بومی در استان تاکید کرد و گفت: این موضوع باعث رونق اقتصادی و اشتغال در استان می شود.

صفری در پایان از برگشت بخش قابل توجهی ا اعتبارات استان انتقاد کرد و گفت: بخش قابل توجهی از اعتبارات استان به دلیل سوء مدیریت برگشت خورد که با پیگیری نمایندگان استان قرار است اصلاح شود.

901

کد خبر: 947215

وب گردی

وب گردی