تهران - ایسکانیوز: یکی از سوژه های اصلی این روزهای فوتبال ایران پس از امضای قرارداد با کی روش، انتخاب دستیاران این مربی پرتغالی است که گمانه زنی های زیادی در این باره مطرح شده است. از یحیی گل محمدی، رحمان رضایی، وحید هاشمیان و فرکی تا مهدی مهدوی کیا ولی به یکباره علی کریمی به عنوان دستیار کی‌روش معرفی شد . انتخابی غیر منتظره و عجیب از جانب فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش.
بعد از اینکه علی کریمی به شکل غیر منتظره‌ای به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی معرفی شد. بازگشت فرهاد مجیدی از اسپانیا به ایران و مصاحبه‌‌های بازیکن سابق و محبوب استقلال با خبرگزاری‌ها این شائبه را به وجود آورده است که دیگر دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش، فرهاد مجیدی است. فرهاد مجیدی پس از بازگشت به ایران در گفت و گویی با خبرورزشی گفت: در مورد تيم ملي هيچ صحبتي با من نشده و مثل شما از طريق رسانه‌ها متوجه شدم ولي كی‌روش را دوست دارم. او نقطه‌ عطف تيم ملي در جام جهاني بود. كی‌روش مربي بزرگي است. هميشه براي كلاس‌هايم با او مشورت مي‌كنم و او خيلي كمكم كرد. من با او و با كفاشيان هم در تماس هستم ولي براي تيم‌ ملي صحبتي نشده. نظر شخصي‌ام اين است كه برايم زود است مربي تيم ملي شوم.

تنها نکته‌ای که شاید مانع از به حقیقت پیوستن این خبر باشد، نبود رابطه ی دوستانه‌ی کی روش و مجیدی در گذشته است. جایی که کارلوس کی‌روش در آخرین حضور مجیدی در تیم ملی،‌ این بازیکن را از اردوی تیم ملی خط زد و باعث شد تا ستاره‌ی محبوب آبی ها به اجبار نامه‌ی خداحافظی‌اش از تیم ملی را منتشر کند
کد خبر: 94727

وب گردی

وب گردی