فنونی زاده: بازیکنان حرمت پرسپولیس را نگه دارند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اهمیت سوپر جام دو چندان است چرا که پیروزی به آمار تیم برنده در دربی اضافه می کند و هم یک جام معتبر را نصیب تیم پیروز خواهد کرد.

مرتضی فنونی زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: شاگردان برانکو قهرمانی قاطعی را کسب کردند و خاطرات خوبی را برای هواداران ساختند. اما حالا زمان آن رسیده بازیکنان تمرکزشان را روی دیدارهای آسیایی بگذارند تا موفقیتی دیگر را کسب کنند.

وی ادامه داد: شاید همه بازیکنان پرسپولیس حاضر در تیم تجربه حضور در آسیا را نداشته باشند اما آن ها می توانند بهترین شوند. بازیکنان پرسپولیس با یکدیگر هماهنگ هستند و همین مورد می تواند به پیروزی آن ها در رقابت های آسیایی کمک کند. اگر مسوولان بتوانند مشکل بسته بودند پنجره نقل و انتقالات را باز کنند و کمی نقاط ضعف پرسپولیس را پوشش دهند برانکو و شاگردانش به راحتی می توانند یکی از فینالیست ها باشند.

فنونی زاده افزود: حمیدرضا گرشاسبی باید هرچه سریعتر قرارداد بازیکنان فعلی را تمدید کند تا شیرازه اصلی تیم برانکو از هم نپاشد. اما در این میان باید حرمت نام پرسپولیس هم حفظ شود و این نام بزرگ و تیم ریشه دار به خاطر یک یا چند بازیکن زیر سوال نرود. آرزوی هر فوتبالیستی است در تیم های بزرگ بازی کند. امثال مسلمان و کامیابی نیا بازیکنان فوق العاده هستند و خودشان هم خیلی خوب می دانند هیچ کجا برای آنها پرسپولیس نمی شود. از بازیکنان می خواهم احترام پیراهنی که بر تن شان است را نگه دارند و بازار گرمی بیهوده نکنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار این تیم با الجزیره امارات عنوان کرد: دیدار نسبتاً سختی پیش روی پرسپولیس است اما امیدوارم بتوانند در این دیدار پیروز شوند. سطح بازی های آسیایی را نمی توان با لیگ ها داخلی مقایسه کرد، برانکو کار سختی پیش رو دارد.

وی در خاتمه در خصوص دیدار پرسپولیس و استقلال در سوپر جام بیان کرد: هردو تیم آماده هستند و برای پیروزی به میدان می روند. اهمیت سوپر جام دو چندان است چرا که پیروزی به آمار تیم برنده در دربی اضافه می کند و هم یک جام معتبر را نصیب تیم پیروز خواهد کرد و هواداران، بازیکنان و سرمربی برنده می تواند تا پایان فصل برای رغیب سنتی کری بخواند.

601

کد خبر: 947393

وب گردی

وب گردی