کریمی:  غیبت عزت‌اللهی جای نگران‌ ندارد/ تیم ملی به حمایت احتیاج دارد

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: عزت‌اللهی یکی از بازیکنان خوب تیم ملی است ولی به نظرم همه بازیکنان آماده هستند تا به تیم ملی کمک کنند و جای نگرانی از بابت نبود عزت‌اللهی وجود ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، علی کریمی پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه جمعه گذشته آخرین بازی لیگ تمام شد و همه مشغول استراحت بودند و از روز گذشته تمرینات را شروع کردیم.

وی افزود: بازیکنان استقلال و پرسپولیس در مسابقات آسیایی هستند و ما مجبور شدیم با 4 نفر شروع کنیم. شروع تمرینات می‌تواند از نظر بدنی به ما کمک کند و برای ما مفید است.

کریمی در خصوص آمادگی خودش گفت: همه نفراتی که به تیم ملی دعوت می‌شوند خوب هستند ولی در تیم ملی بازی کردن همیشه سخت است. کمتر از 40 روز به مسابقات مانده و ما نیاز داریم مسئولان از تیم ملی حمایت کنند.

وی در خصوص بازی با ازبکستان و ترکیه گفت: فکر می‌کنم قرار بود یک بازی هم با سوریه داشته باشیم ولی آن بازی به خاطر نبود بازیکنان لغو شد، ترکیه، ازبکستان و یونان تیم‌هایی هستند که می‌توانند به ما کمک کنند.

کریمی در خصوص غیبت عزت‌اللهی در بازی اول تیم ملی در جام جهانی و حضور وی در پست عزت‌اللهی گفت: کی‌روش تیم خوبی ساخته و همه می‌توانند کمک کنند. عزت‌اللهی یکی از بازیکنان خوب تیم ملی است ولی به نظرم همه بازیکنان آماده هستند تا به تیم ملی کمک کنند و جای نگرانی از بابت نبود عزت‌اللهی وجود ندارد.

601

کد خبر: 947411

وب گردی

وب گردی