توزیع بیش از یک هزار لپ تاپ و تبلت بین دانش آموزان

وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: توزیع یک هزار و ۱۰۷ تبلت و ۱۶۶ لپ تاپ بین دانش آموزان مناطق زلزله زده و آموزش های حضوری در 4 مرحله مناطق و شهرستان ها، استان و تهران از جمله برنامه های آموزشی پس از وقوع زلزله در کرمانشاه بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جمع دانش آموزان مناطق زلزله‌زده قصر شیرین، سرپل ذهاب،گیلانغرب،کرند، ثلاث و گهواره شرکت کننده در اردوی یک هفته ای آموزشی-فرهنگی جامع کنکور، در اردوگاه باهنر با تبریک روز معلم گفت: پس از وقوع زلزله در غرب کشور، آموزش‌ و پرورش با تشکیل ستادهایی در مرکز، استان و شهرستان های زلزله زده کار استمرار آموزش‌ در مناطق صدمه دیده را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: با هدف کاهش سختی ها و تقویت روحیه دانش آموزان حادثه دیده و همچنین جلوگیری از بازماندن آنها از تحصیل، آموزش الکترونیکی و همچنین آموزش حضوری به عنوان دو برنامه کاربردی در این راستا در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفت.

بطحایی ادامه داد: توزیع یک هزار و 107 تبلت و 166 لپ تاپ بین دانش آموزان مناطق زلزله زده و آموزش های حضوری در 4 مرحله مناطق و شهرستان ها، استان و تهران از جمله برنامه های آموزش و پرورش پس از وقوع زلزله در کرمانشاه بوده است.

وی از پیش بینی و اجرای برنامه های بسیار فشرده ای برای دانش آموزان کنکوری خبر داد و افزود: در حوزه ستادی تمام تلاش خود را برای آموزش دانش آموزان انجام دادیم و امیدوارم دانش آموزان مناطق زلزله زده در مهر 97در رشته های تحصیلی مورد علاقه خود در دانشگاهها ادامه تحصیل دهند.

شایان ذکر است دانش آموزان دختر شهرستان ها و مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به همت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و حوزه ستادی وزارت آموزش‌ و پرورش به مدت یک هفته در دوره آموزشی-فرهنگی که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، شرکت کردند.
فارس
706

کد خبر: 947453

وب گردی

وب گردی