رجبی: ثبات داریم و طبق برنامه پیش می‌رویم/ کاستاراتویچ خواست، دستیار ایرانی کنارش می‌گذاریم

دبیر فدراسیون هندبال گفت: ابتدا باید با کاستاراتویچ صحبت کنیم چون شاید بخواهد خودش دستیاری را انتخاب کند، در غیر این صورت ما یک مربی ایرانی کنار او می گذاریم.

محمدرضا رجبی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد انتخاب زوران کاستاراتویچ، سرمربی مقدونیه ای سابق تیم ملی مونته نگرو اظهار داشت: در حال پیگیری کارهای حضور او در ایران هستیم. به محض این که ویزای زوران کاستاراتویچ صادر شود، به ایران خواهد آمد.

وی ادامه داد: لژیونرها تا 10، 15 خرداد درگیر لیگ های خود در اروپا هستند. ما اردوهای خود را بدون لژیونرها آغاز می کنیم. بعد که بچه ها به اردوها ملحق شدند، برنامه های اصلی تمرینی را دنبال خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون هندبال در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه به موفقیت در بازی های آسیایی 2018 با کاستاراتویچ امیدوار است، گفت: ما همیشه امیدواریم اما چیزی از قبل نوشته نشده و طبیعتا دیگر تیم ها نیز برای کسب موفقیت تلاش می کنند. ما هم سعی می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

رجبی در خصوص بلاتکلیفی تیم ملی در 6 ماه گذشته به دلیل عدم انتخاب سرمربی و انتقادات برخی از اهالی هندبال گفت: ما از ابتدا نیز ثبات داشتیم و طبق برنامه پیش می رویم. برخی از دوستان اطلاعات کافی نداشتند و من توضیحات لازم را دادم که کلاس ژاپن، شرایط سنی و معیارهای دیگری داشت که شامل بعضی از دوستان نمی شد.

وی افزود: در مورد تیم ملی نیز باید بگویم مسابقات لیگ برتر در اسفند ماه تمام شده و طبیعتا بچه ها باید حدود یک ماه استراحت می کردند. از سوی دیگر زمان بندی برای برگزاری اردوهای تیم های ملی در رده های مختلف را انجام داده ایم که از اول اردیبهشت، تمام اردوهای ما در حال برگزاری است. از نظر تقویمی، کاملا طبق برنامه پیش می رویم.

دبیر فدراسیون هندبال در پایان، در پاسخ به این سؤال که آیا مربی ایرانی کنار کاستاراتویچ قرار می گیرد یا خیر، گفت: بله اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم. ابتدا باید با کاستاراتویچ صحبت کنیم. شاید بخواهد خودش دستیاری را انتخاب کند، در غیر این صورت ما یک مربی ایرانی کنار او می گذاریم.

602

کد خبر: 947464

وب گردی

وب گردی