امنیت پایدار مرکز ایران مدیون مردم استان های یزد و اصفهان است

استاندار یزد با بیان این‌که هارمونی امنیتی در مرکز ایران نباید دچار خدشه شود،گفت: امنیت پایدار مرکز ایران مدیون مردم استان های یزد و اصفهان است .

به گزارش ایسکانیوز، «محمود زمانی قمی» در جریان دیدار با دانشجویان دوره آموزشی دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت ولی عصر (عج)، اظهار کرد: وجود نیروهای مسلح منسجم و همدل و معتقد به ارزش های انقلاب اسلامی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به همراه داشته است .

وی با بیان این‌که هارمونی امنیتی در مرکز ایران نباید دچار خدشه شود، افزود: امنیت پایدار مرکز ایران مدیون مردم استان های یزد و اصفهان است .

استاندار یزد گفت: همواره تاثیرپذیری و تاثیرگذاری استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری برهم زیاد بوده است و ما مسئولان باید تلاش کنیم تا همدلی، انسجام و اتحاد مردم این سه استان را در اوج خود نگه داریم .

زمانی قمی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: پُرتنش شدن حوزه آبی ایران در فلات مرکزی تحت تاثیر تغییرات اقلیمی و کمبود بارش باران در کشور و به دنبال آن در این منطقه بوده است و این موضوع باید با درایت و حفظ منافع و انسجام ملّی بررسی و حل شود تا نقشه های دشمنان نظام و آنها که نمی توانند استقلال ایران اسلامی را ببینند، نقش برآب شود .

گفتنی است؛ دوره آموزشی عملی بیست و هشتم دافوس آجا جهت تطبیق آموخته های علمی با تجربیات عملی در اقلیم‌های گوناگون و استفاده از آن به منظور طرح ریزی عملیات ها برگزار می‌شود و در این ماموریت آموزشی دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب ۱۶ گروه علاوه بر یگان های آجا حتی الامکان از سایر نیروهای مسلح و سازمان‌های استانی بازدید می کنند .

900

کد خبر: 947492

وب گردی

وب گردی