امید است که سفر رئیس جمهورمنشا خیر برای مردم دیار سلسله الذهب باشد

فرماندار نیشابورگفت: دکتر حسن روحانی رئیس جمهور برای بهره برداری از کارخانه گندله سازی فولاد خراسان و دیدار مردمی به نیشابور سفر می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، سعید شیبانی گفت: مردم ولایت مدار وشهید پرور نیشابور با تشکیل ستاد مردمی استقبال برای دیدار با رییس جمهور خود لحظه شماری می کنند.

وی گفت : یکی از افتخارات نیشابور حضور دکتر روحانی قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی در این شهر است که از پایه ریزان انقلاب در این بلد طیبه بوده است و امید که این سفر منشا خیر برای مردم دیار سلسله الذهب باشد.

طبق برنامه ریزی، رئیس جمهور امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی نیشابور با مردم دیدار وسخنرانی خواهد داشت .

بنابر گزارش های رسیده گروههای مختلف مردم نیشابور با در دست داشتن پرچم های ایران و تصاویری از رهبر معظم انقلاب در مسیرهای منتهی به ورزشگاه تختی نیشابور صف بسته اند تا هنگام عبور رئیس جمهوری، حجت الاسلام دکتر روحانی را از نزدیک ببینند.

عده زیادی از مردم با پخش نقل و شیرینی با سر دادن شعارهای انقلابی و حماسی در ورزشگاه تختی گرد آمده اند.

یکی از دانشجویان دانشگاه نیشابور گفت: مهمترین خواسته ما از رئیس جمهورمان ایجاد اشتغال برای جوانان است.

در سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی معاونان پارلمانی و علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاون رئیس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری و صنعتی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، وزیران بهداشت، ارتباطات، اطلاعات، نیرو، کشور، ورزش و جوانان، نفت، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت وی را همراهی می کنند.

900

کد خبر: 947498

وب گردی

وب گردی