بازیگر سریال شهرزاد: تئاتر و تصویر در عین جدا بودن تاثیر بسیاری بر هم می‌گذارند

بازیگر سریال «شهرزاد» گفت: بی شک تئاتر و تصویر با وجود اینکه دو رشته کاملا مجزا از یکدیگر هستند، برهم تأثیر می گذارند.

نهال دشتی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره چگونگی آغاز فعالیت هنری خود، اظهار کرد: تئاتر هملت ماشین اولین فعالیت هنری بود که در سال 89 برای جشنواره دانشجویی تئاتر انجام دادم. از آنجایی که در دانشگاه سوره درس می خواندم، با بچه های تئاتر آشنا شدم و کارم را از همان زمان آغاز کردم.

وی همچنین درباره تأثیر تجربه های تئاتری و تصویری بر یکدیگر، گفت: بی شک تئاتر و تصویر با وجود اینکه دو رشته کاملا مجزا از یکدیگر هستند، برهم تأثیر می گذارند.

بازیگر سریال «شهرزاد» با اشاره به اینکه تئاتر برایش بسیار جذاب است، یادآور شد: سعی می کنم تجربه های تئاتری ام همیشه ادامه دار باشد. بیشتر فعالیت هایی که در چند سال گذشته انجام داده ام هم در حیطه تئاتر بود.

دشتی همچنین در ادامه درباره تجربه بازی در سریال شهرزاد، گفت: تجربه بازی در سریال شهرزاد برایم بسیار عالی بود. هیچ حرف دیگری نمی توانم به جز اینکه شهرزاد برایم بهترین بود را بگویم.

وی افزود: شهرزاد تا به این سنی که هستم، از نظر حرفه ای بودن تیم و همچنین خروجی که در نهایت داشت، عالی بود.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره آخرین فعالیت های خود، خاطر نشان کرد: تئاتر لولیتا به کارگردانی بهنام احمدی به زودی در تئاتر شهر اجرا می شود. خودم هم به دنبال ساخت یک فیلم کوتاه هستم که نامش را هنوز انتخاب نکرده ام.

به گزارش ایسکانیوز، نهال دشتی متولد سال 1371 در شهر تهران است. وی در سال 1389 فعالیت هنری خود را در تئاتر آغاز کرد و با فیلم شهرزاد در میان عموم شناخته شد.

503

کد خبر: 947508

وب گردی

وب گردی