پیام تسلیت دکتر رهبر در مراسم یادبود عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، پیام تسلیت دکتر فرهاد رهبر را در مراسم یادبود دکتر فرهاد سرابندی معاون درمان بیمارستان امیرالمومنین (ع) قرائت کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، امروز همزمان با فرارسیدن هفتمین روز درگذشت شادروان دکتر فرهاد سرابندی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران مراسم یادبودی با حضور خانواده آن مرحوم، هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم دکتر سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم و جامعه دانشگاهی متن تسلیت دکتر فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را قرائت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

" انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شادروان دکتر فرهاد سرابندی

با اهداء سلام و تحیات

درگذشت مرحوم مغفور دکتر فرهاد سرابندی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و معاون درمان بیمارستان امیرالمومنین (ع) موجب تاسف و تالم گردید.

اینجانب، این ضایعه را به شما و همکاران ایشان تسلیت گفته و از خداوند سبحان برای آن مرحوم، آرامش و غفران و برای سایر بازماندگان صبر جزیل و سلامتی مسئلت دارم.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی"

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در ادامه با ذکر خاطراتی از مرحوم دکتر سرابندی گفت: فرهاد سرابندی، با داشتن تفکر استراتژیک، اعتقاد به اعتمادسازی، اعتماد به ارتقاء کیفیت و آموزش، آموزش فراگیر و اثربخش، مدیریت زمان در طول دوران تحصیل و مدیریت بیمارستان امیرالمومنین موفق به کسب افتخاراتی نظیر امتیاز اعتباربخشی درمانی بیمارستان امیرالمومنین شد که به عنوان خدمات ماندگار از ایشان به یادگار خواهد ماند.

در ادامه این مراسم دکتر سید حسین یحیوی، بنیانگذار واحد پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اظهار تاسف از درگذشت دکتر سرابندی از تلاش، کوشش، علاقه و مدیریت وی در جهت ارتقاء بیمارستان امیرالمومنین (ع) خاطراتی بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا تاج آبادی، نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری با بیان آیاتی از قرآن مجید، به بررسی مرگ و زندگی پس از مرگ، تفاوت فوت و وفات پرداخت و تصریح کرد: مرگ عدم نیست، وجود است و وابستگی های دنیوی باعث می شود که ما از مرگ بهراسیم.

قرائت قرآن، مداحی و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم با حضور دکتر فرهاد ادهمی مدیر کل دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی، معاونان، روسای دانشکده ها و بیمارستانها، استادان، کارکنان، دانشجویان و خانواده مرحوم فرهاد سرابندی در سالن همایش شهید احمدرضا احدی برگزار شد.

202

کد خبر: 947554

وب گردی

وب گردی