غرق شدن پسربچه ۹ ساله و مرد ۵۰ ساله در استخر آب در مرند و شبستر

بر اثر بی اختیاطی و عدم توجه کافی، استخر آب جان پسربچه ۹ ساله مرندی و مرد ۵۰ ساله شبستری را گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ کاظم دهقانی عصر امروز یک شنبه در تشریح این خبر گفت: برابر گزارش کلانتری بخش انتظامی یامچی مبنی بر اینکه فردی با مراجعه به کلانتری اعلام نموده روز گذشته هنکام مراجعه به باغ خود در روستای فارفار مشاهده کرده که پسر بچه ۹ساله اش در استخر آب بصورت بی حرکت غوطه ور می باشد که بلافاصله موضوع را به یگان های امدادی اطلاع داده است.

وی افزود: عوامل اورژانس مصدوم را به بیمارستان انتقال که علی رغم اقدامات اولیه پزشکی مصدوم فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند با اشاره به اینکه برابراعلام پزشکی قانونی علت تامه مرگ این کودک غرق شدگی می باشد، به خانواده ها توصیه کرد با توجه به گرم شدن هوا و حضور در باغات و تفرجگاه ها از فرزندان خود مراقبت بیشتری به عمل آورند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

غرق شدن مرد ۵۰ ساله شبستری در استخر آب

سرهنگ سیاوش علی فام نیز گفت: طی تما س تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یک نفر در استخر آب در روستای "کافی الملک" شهرستان شبستر، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ به اتفاق گروه های امدادی، به محل اعزام شده و مشاهده کردند که مرد ۵۰ ساله ای بر اثر بی احتیاطی هنگام کار در استخر آب غرق شده است.

وی افزود: عوامل اورژانس مصدوم را به بیمارستان انتقال دادند؛ اما باوجود اقدامات اولیه پزشکی، تلاش پزشکان موثر واقع نشد.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر به شهروندان توصیه کرد: باتوجه به گرم شدن هوا و حضور در باغ ها و تفرجگاه ها با رعایت اصول ایمنی کار، مراقبت بیشتری کنیم تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

901

کد خبر: 947598

وب گردی

وب گردی