بارسلونا ۲- رئال مادرید ۲/  شیرینی الکلاسیکو با اشتباهات داوری

دیدار حساس و پر حاشیه ال کلاسیکو با تساوی دو تیم در دیداری پرحاشیه و جنجالی به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز، در حساس‌تریندیدار هفته سی وششم لالیگا از ساعت 23 و15 دقیقه ال‌کلاسیکو بین بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد.

بارسا در این دیدار به دنبال رکورد شکست ناپذیری خود در تمام طول فصل بود و رئال برای اعادیحیثیت پا به میدان گذاشت.

بارسلونا 2 - رئال مادرید 2

برای بارسا سوارس 10 و مسی 52 و برای رئال مادرید رونالدو 14 و بیل 72 گلزنی کردند.

بارسا با اخراج روبرتو یک نیمه 10 نفره بازی را دنبال کرد.

نیمه اول این دیدار با حملات بارسا آغاز شد و شاگردان والورده خیلی زود روی یک ضد حمله و فضاسازی مسی و فرصت طلبی سوارس به گل رسید.در ادامه رئال خیلی زود روی همکاری رونالدو، بنزما و بیل و توپی که در 6 قدم روی پای رونالدو افتاد،گل تساوی را به دست آورد.20 دقیقه پایانی نیمه اول رئال با تسلط بیشتری بازی را ادامه داد و چند موقعیت گل را توسط رونالدو، بیل از دست داد. این پایان کار دو تیم در نیمه اول نبود و بعد از برخورد سوارس و راموس ال‌کلاسیکو لحظات پر التهابی را دنبال کرد که منجر به دریافت کارت زرد برای راموس،‌مسی و اخراج سرجی روبرتو شد تا نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم رئال با خروج رونالدو تا حدی از تب و تاب افتاد و بارسای 10 نفره با انگیزه بیشتری بازی کرد و توسط مسی به گل دوم دست یافت.در ادامه رئال که با احتیاط بازی می‌کرد بعد از چند حمله بالاخره توسط بیل گل تساوی را به ثمر رساند.در نهایت دیدار حساس و پر حاشیه دو تیم با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت تا بارسا به روند شکست ناپذیری خود در لالیگا ادامه دهد.

مصدومیت و تعویض رونالدو، اخراج سرجی روبرتو و آخرین ال کلاسیکو اینیستا از مهم‌ترین اتفاقات بازی بود.

اشتباه داوری برای دو تیم هم از نکات جالب بازی بود.

در جدول لالیگا بارسا با 87 امتیاز صدرنشین و رئال با 72 امتیاز سوم است.

کد خبر: 947600

وب گردی

وب گردی