سامانه جامع دریانوردان کشور در بندر شهید رجایی راه‌اندازی شد

سرپرست معاونت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از راه‌اندازی نخستین سامانه جامع دریانوردان کشور در بندر شهید رجایی به‌عنوان بزرگ‌ترین بندر تجاری ایران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، اسماعیل مکی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: این سامانه به‌منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به دریانوردان راه‌اندازی شده و با آغاز به کار آن بستر یکپارچه و جامع ارائه خدمات اینترنتی به متقاضیان خدمات آزمون و صدور اسناد دریانوردی توسعه‌یافته است.

وی بیان کرد: حذف رفت‌وآمدهای غیرضروری از مناطق دور و نزدیک و رفع محدودیت‌های زمانی و مکانی برای انتخاب یکی از مراکز هفت‌گانه آزمون و صدور اسناد دریانوردان کشور جهت دریافت خدمات موردنیاز از جمله مزایای راه‌اندازی این سامانه است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دریانوردان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی بندر شهید رجایی به آدرس اینترنتی Shahidrajaeeport.pmo.ir از خدمات ارائه‌شده در سامانه جامع دریانوردان بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: از این پس، دریانوردان می‌توانند با مراجعه به این سامانه ضمن دسترسی به درگاه جامع خدمات الکترونیکی، تمامی امور مربوط به آزمون‌ها و صدور اسناد دریانوردی شامل ثبت‌نام اینترنتی، دریافت نتایج، درخواست اینترنتی صدور گواهینامه‌ها و شناسنامه دریانوردی و پیگیری آن اقدام کرده و یا اطلاعات و اخبار لازم را از این مسیر، دریافت کنند.

901/900

کد خبر: 947613

وب گردی

وب گردی