تهران- ایسکانیوز: بابک حمیدیان  بازیگر نقش شهید اصغر وصالی درفیلم سینمایی "چ" جنجال بین ابراهیم حاتمی کیا و عباس کیارستمی  را دعوای بین بزرگان سینما دانست.


بابک حمیدیان بازیگر فیلم سینمایی "چ" در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایسکانیوز در رابطه با جنجال این روزها بین ابراهیم حاتمی کیا و عباس کیارستمی خودرا عضو کوچیکی از سینمای نجیب ایران دانست و گفت در این باره نظری ندارم .این دعوای بین بزرگان است و سعی میکند تنها از چنین اتفاقاتی درس بگیرد.


وی درباره انتخاب فیلم جدیدش به کارگردانی علیرضا افخمی با محوریت انرژی هسته ای گفت:فضای فیلم  فضایی جاسوسی و امنیتی است.قصه درمورد موتورسواریست که مسافرکشی میکند  و در همین  فضا اتفاقاتی جاسوسی برایش می افتد.


او در ادامه تاکید کرد: این فیلم همان شاکله فیلم سینمایی روز شیطان  است با نگاهی امروزی و تکنیکی و پیشرفته .


وی در پاسخ به عدم جذابیت این گونه فیلم ها در سینمای ایران پاسخ داد:یکی از دغدغه های ذهنی من نیز درباره پذیرش این فیلم تردید داشتن درباره جذاب نبودنش بود و با علیرضا افخمی در این باره به شدت صحبت کردیم.ایشان بسیار دارند برای امروزی شدن و جذابیتش تلاش میکنند.


بازیگر فیلم سینمایی "چ" جشنواره فجر 93 را برای خود بسیار پرکار دانست و افزود:در حال حاضر علاوه بر قبول فیلم علیرضا افخمی در فیلم رضا کاهانی به نام استراحت مطلق نقش اصلی قصه را روبروی ترانه علیدوستی بازی میکنم.بابک حمیدیان امیدوار است به دلیل شرایط و ویژگی های کیفی این نقش که  فردی است که در جنوب تهران ودر خانواده ای پایین دست زندگی میکند و همیشه در حالت استراحت مطلق است بتواند جایزه بهترین نقش مرد را در جشنواره فجر از آن خود کند.


از دیگر فیلم های سینمایی که بابک حمیدیان این روزها در حال ایفای نقش آنهاست می توان به فیلم" من دیگه مارادونا هستم"بهرام توکلی ،"اعترافات خطرناک ذهن من" هومن سیدی  اشاره کرد.

کد خبر: 94762

وب گردی

وب گردی