شاهین‌طبع: کار فنی می‌کنم و دخالتی در امور مالی ندارم/ فدراسیون در حال اجرای برنامه‌های ماست

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: من کار فنی را در تیم ملی انجام می دهم و برنامه های مان به شدت ما را درگیر کرده و اصلا دخالتی در امور مربوط به بودجه و اسپانسرینگ فدراسیون ندارم.

مهران شاهین‌طبع در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد ناکامی فدراسیون بسکتبال در جذب اسپانسر و تأثیر مشکلات مالی برای سرمربی تیم ملی اظهار داشت: خیر، ما برنامه های خود را جلو می بریم و فدراسیون هم در حال اجرای برنامه هاست.

وی ادامه داد: سعی فدراسیون بر این بوده برنامه ای که ارائه دادیم را اجرا کند. قصد داریم در تورنمنت های چین و ترکیه شرکت کنیم و فکر نمی کنم مشکلی بر سر راه اجرای برنامه های مان وجود داشته باشد. بعد پنجره سوم جام جهانی را پیش رو داریم و سپس برای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا آماده می شویم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: تیم ما وضعیت خیلی خوبی دارد و ان شا‌ءالله بتوانیم تمرینات خوبی داشته باشیم و از مدت زمان باقی مانده، نهایت استفاده را ببریم و در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا باشیم.

شاهین‌طبع خاطرنشان کرد: ما مسابقات انتخابی جام جهانی را نیز در پیش داریم. من کار فنی را در تیم ملی انجام می دهم و برنامه های مان به شدت ما را درگیر کرده و اصلا دخالتی در امور مربوط به بودجه و اسپانسرینگ فدراسیون ندارم.

وی در پایان گفت: در هر صورت مشکلی در کل کشور وجود دارد و ان شاءالله بتوانند حلش کنند. دلیلش نیز تورمی است که حاکم شده و همه از جمله فدراسیون های ورزشی را درگیر کرده است.

602

کد خبر: 947658

وب گردی

وب گردی