برخورد آخوندی با سازمان نظام مهندسی را نمی پسندم/ وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی هر دو مقصرند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طرز برخورد وزیر راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی را نمی پسندم زیرا آخوندی به عنوان متکفل سازمان نظام مهندسی تلقی می شود.

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز با اشاره به اختلافات اخیر وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی کشور گفت: در زمینه مشکلاتی که مابین این دو دستگاه ایجاد شده حاشیه های بسیار زیادی وجود دارد، در این خصوص باید گفت که هر دو دستگاه در اختلافات پیش آمده به نوعی مقصر هستند.

او با تاکید بر عملکرد سازمان نظام مهندسی کشور افزود: ایرادات زیادی بر عملکرد این سازمان حاکم است و در حال حاضر وجود امضافروشی در سازمان نظام مهندسی مشهود است.

توکلی به روشی که آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در مقابل اقدامات سازمان نظام مهندسی در پیش گرفته است اشاره و خاطرنشان کرد: طرز برخورد وزیر راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی را نمی پسندم زیرا آخوندی به عنوان متکفل سازمان نظام مهندسی تلقی می شود.

به گفته این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، آخوندی نباید با دعوا این مشکل را حل کند بلکه باید به درون این سازمان ورود و مشکلات را برطرف کند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: طرز برخورد آخوندی با سازمان نظام مهندسی مانند پدری است که بچه خود را از خانه بیرون کند، بنابراین دیگر این شخص پدر نیست و با این رفتار، خود را از سمت پدری معاف می کند.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: یک پدر تصمیماتی را اتخاذ می کند تا بتواند بچه خود را اصلاح کند و کاری را انجام نمی دهد که آبروی فرزند خود را ببرد؛ بنابراین آخوندی هم باید با سازمان نظام مهندسی بدین شکل رفتار می کرد.

401

کد خبر: 947692

وب گردی

وب گردی