راه اندازی رشته های جدید و کسب درآمدهای غیرشهریه ای در دانشگاه آزاد اسلامی فارس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس بر راه اندازی رشته‌های جدید، ارتقاء اعضای هیأت علمی و کسب درآمدهای غیر شهریه ای در واحدهای دانشگاهی این استان تأکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، دکتر محمد کاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز در مراسم گرامیداشت هفته معلم گفت: تلاش‌های بسیاری برای ایجاد رشته‌های جدید در استان فارس صورت گرفته است که از مهرماه سال جاری حدود 72 رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری با استادان بومی شروع به فعالیت می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس افزود: از آنجایی که سیاست‌های دانشگاه به سمت درآمدزایی غیرشهریه‌ای پیش می‌رود، مدیران دانشگاهی در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند و از تمام توان و تلاش خود در این راه استفاده کنند.

وی همچنین بر راه اندازی رشته‌های جدید، ارتقاء اعضای هیأت علمی و کسب درآمدهای غیر شهریه ای در واحدهای دانشگاهی استان فارس تأکید کرد.

مراسم گرامیداشت روز استاد با همت و همکاری حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی در سینما سعدی شیراز با اهدای گل، صرف شام و نمایش فیلم برگزار شد و از دکتر نریمان کارجوی رافع به دلیل فعالیت و تلاش برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه تقدیر به عمل آمد.

202

کد خبر: 947770

وب گردی

وب گردی