برگزاری مراسم نکوداشت مقام استاد در واحد لاهیجان

مراسم نکوداشت مقام استاد و معلم در سالن حزین لاهیجی این واحد دانشگاهی، با حضور پرشور اساتید، کارکنان و دانشجویان و میهمانان شهرستانی و استانی برگزار شد. در این مراسم بزرگداشت و تکریم پرفسور علی درویش زاده پدر علم زمین شناسی و چهره ماندگارایران از سوی بنیاد ملی نخبگان استان گیلان نیز انجام شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ در ابتدای مراسم، دکتر سیروس بیدریغ رییس محترم واحد درگذشت یکی از اعضاء پرتلاش واحد به نام آقای دکتر علیرضا وارسته را به جامعه دانشگاهی تسلیت عرض کرد و از زحمات آن فقید سعید در طی دوران همکاری در واحد تقدیر و تشکر کرد، سپس ایشان به اهمیت و جایگاه مقام استاد و معلم در جامعه و نیز در دانشگاه پرداختند و اساتید دانشگاه را نیروی های موثر در تربیت علمی و معنوی جوانان دانستند.

پس از خیر مقدم و سخنان دکتر بیدریغ ، دکتر اصفهانی رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان ضمن تبریک گرامیداشت مقام استاد ومعلم اظهار داشتند که استادان و به ویژه آقای دکتر درویش زاده موجب افتخار برای ایران و به جهت گیلانی بودن برای استان گیلان می باشند. وی از خدمات ارزشمند آقای دکتر درویش زاده در طول چندین سال کسوت استادی تقدیر و تشکر کرد.

دکتر پانته آ گیاهچی مدیر مرکز پژوهش های مرکز زمین شناسی و اکتشافی استان نیز در این مراسم شخصیت علمی و اخلاقی دکتر درویش زاده راستودن و اظهار داشت که آقای دکتر درویش زاده همواره به عنوان یک مشاور امین برای سازمان عمل نموده اند.

دکتر علی درویش زاده ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری مراسم تقدیر از اساتید اظهار داشتند: « خدا را شاکرم که به من هوش و استعداد لازم را داد که رشد علمی پیدا کنم و این رامرهون اساتید و معلمانی می دانم که در رسیدن به این نقطه به من کمک کردند».

وی مهم ترین خصوصیت یک پژوهشگر و استاد را مسئولیت پذیری ذکر کردند و به دانشجویان توصیه کردند که در هر شرایطی یاد اساتید خود را گرامی داشته و ادامه دهنده راه بزرگان باشند.

در ادامه مراسم از 11 تن از اساتید منتخب دانشکده ها و گروههای مستقل آموزشی دانشگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد

و در پایان مراسم و حسن ختام برنامه از پدر علم زمین شناسی ایران پرفسور علی درویش زاده بود که با اهدای لوح تقدیر و رونمایی از تمبر یادبود از مشارالیه تقدیر بعمل آمد.

کد خبر: 947784

وب گردی

وب گردی