اتمام مطالعه بافت‌های فرسوده تهران تا پایان امسال

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به پایان طرح های مطالعاتی بافت های فرسوده شهرستان های استان تهران، نسبت به جلوگیری از تخلفات افزایش طبقات هشدار داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدنادر محمدزاده گفت: در حوزه عمران و بهسازی تا پایان سال قرارداد مشاوره برای مطالعه بافت‌های فرسوده تمام شهرهای استان تهران باید به اتمام برسد.

محمدزاده ضمن تاکید بر هوشمندسازی و مستمرسازی تمام مصوبات کمیسیون ماده ۵ و کارگروه امور زیربنایی گفت: این مصوبات باید به صورت کتابچه و سالیانه به صورت تفکیکی به چاپ برسد.

او همچنین به حوزه نظارت معماری و شهرسازی برای ورود جدی به ماده ۱۰۰ و جلوگیری از تخلفات افزایش طبقات هشدار داد و این موضوع را کلیدی خواند و گفت: برقراری قانون نیازمند عزم جدی است که دستوراتی نیز برای فعال شدن کارگروه سیما و منظر شهری و پیگیری ها در این خصوص صادر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی تهران ضمن تاکید بر تهیه بسته‌های گردشگری و به کارگیری انرژی‌های خورشیدی و برقراری جلساتی با حوزه املاک برای راه‌اندازی این بسته‌های تشویقی سرمایه گذاری گفت: این بسته‌ها باید تمام و کمال باشد و نظرات تمام دستگاه‌های استان را در خود داشته باشد که دغدغه شهر تهران در حال حاضر اشتغال و سرمایه گذاری است و نقش معاونت شهرسازی و معماری دراین برجسته است.

401

کد خبر: 947797

وب گردی

وب گردی