مراسم جشن نیکوکاری با شعار (یک سقف، یک دنیا امید) در مدرسه دخترانه سما واحد لنگرود برگزار شد

مراسم جشن نیکوکاری با شعار (یک سقف، یک دنیا امید) در مدرسه دخترانه سما واحد لنگرود با حضور اولیاء، معلمان و مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ شهربانو غفور ساحلی مدیر مدرسه دخترانه سما واحد لنگرود گفت :«هدف اصلی برگزاری مراسم فراهم کردن شرایط مناسب برای رویش و زندگی است و نمادی است که امید و شوق زندگی در دل کودکان بیمار مبتلا به سرطان را بارور می کند. »

ساحلی افزود: « با ایجاد غرفه در بخش های مختلف نظیر؛ صنایع دستی، گل و گیاهان زینتی، غذاهای محلی و … گه با همت اولیاء دانش آموزان و همکاران مدرسه صورت پذیرفت و با فروش محصولات، تمامی درآمد حاصل از این کار خیر جمع آوری وجهت رفاه حال نیازمندان در اختیار موسسه محک قرار گرفت.»

امیر زارع بازقلعه معاون سما واحد لنگرود ضمن بازدید از غرفه ها نیز اظهار کرد: «جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ احسان، نهادینه کردن نیکوکاری، بخشش و انفاق برگزار شده که باید این فرهنگ در جامعه و به ویژه در میان دانش آموزان و آینده سازان حائز اهمیت قرار گیرد.»

وی گفت: «کمک به همنوع در دین مبین اسلام یکی از مهمترین حسنات است و جشن نیکوکاری فرصتی مغتنم برای تقسیم شادی ها با افراد نیازمند و مستحق در جامعه است» .

زارع در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه سما واحد لنگرود به جهت انجام کارهای فرهنگی برای این مجموعه آرزوی موفقیت و سربلندی نمودند.

کد خبر: 947810

وب گردی

وب گردی