امضای تفاهم نامه علمی میان دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری بومهن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از امضای تفاهم نامه علمی میان این واحد دانشگاهی با شهرداری بومهن خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، دکتر حسن شهرکی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در مراسم انعقاد تفاهم نامه علمی با شهرداری بومهن با بیان اینکه اولین رسالت دانشگاه خدمت رسانی به مردم منطقه است، گفت: نخبگان دانشگاه می توانند کمک های منحصر به فردی به مردم منطقه، شهر و روستاهای اطراف خود ارائه دهند.

دکتر شهرکی پور افزود: دانشکده معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن دارای تخصص های عمرانی و شهرسازی است که برخی از آنها به طور مستقیم با حوزه معاونت خدمات شهری در ارتباط هستند و فعالیت‌هایی را با حوزه‌های مختلف شهرداری انجام می دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود فرآیند این جلسات پاسخگویی به نیازهای جامعه باشد و دانشگاه با تمام قوا و توانی که دارد در این مسیر حرکت خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به امکانات وسیع و آزمایشگاه های مجهزی که واحد دانشگاهی رودهن در اختیار دارد، شهرداری می تواند از این امکانات به نفع شهر و مردم منطقه استفاده کند، همانطور که شهرداری آبعلی زمینه لازم را جهت بهره برداری و انجام آزمایشات خاک شناسی در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن تدارک دیده است.

دکتر شهرکی پور با بیان اینکه اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن متعهد به خدمت رسانی به جامعه هستند، گفت: امیدواریم الگو و مدلی را برای ارتباط مستمر تعریف کنیم که آیندگان هم از همان الگو و راه استفاده کنند.

مهندس علی بخشی شهردار بومهن نیز در این نشست گفت: امیدوارم با یاری خداوند و امضای این تفاهم‌نامه شاهد اتفاقات خوب و مبارک در حوزه‌های مختلف شهرداری به ویژه حوزه گسترده معاونت عمران، معاونت خدمات و محیط زیست شهری باشیم.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه به منظور توسعه، تحکیم همکاری‌ها و فعالیت‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و شهرداری بومهن منعقد شده است، افزود: هدف از این تفاهم‌نامه کارشناسی کردن مشکلات جاری در شهر بومهن در زمینه فعالیت‌های عمرانی و ارائه راهکارهای اجرایی از سوی دانشگاه است.

شهردار بومهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از دانشگاه های برتر و دارای رتبه بالا در سطح دانشگاه های منطقه و حتی کل دانشگاه های کشور است.

202

کد خبر: 947849

وب گردی

وب گردی