حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی از سوی متولیان دولتی یک امر ضروری است

استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از این‌که در اجرای برخی طرح‌های سرمایه‌گذاری از جمله منطقه ویژه اقتصادی هم‌چنین طرح پرتودهی گاما از سرمایه‌گذار حمایت زیادی از سوی بخش‌های مختلف از جمله مدیران دستگاه‌های متولی نشده است به مدیران و متولیان بخش سرمایه‌گذاری و تولید و صنعت استان تأکید کرد در ایجاد زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری توجه بیشتر شود.

به‌ گزارش ایسکانیوز، «اقبال عباسی» در دیدار از طرح پرتودهی گاما در شهرکرد اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی از سوی متولیان دولتی یک امر ضروری و مهم است که در برخی سرمایه‌گذاری‌ها تاکنون این امر محقق نشده است.

وی افزود: سرمایه‌گذار و سرمایه‌دار برای سرمایه‌گذاری در استان‌ها به امنیت برای سرمایه و رفاه نیاز دارد که این امر باید از سوی مسئولان استانی محقق شود.

عباسی با انتقاد از این‌که در اجرای برخی طرح‌های سرمایه‌گذاری از جمله منطقه ویژه اقتصادی هم‌چنین طرح پرتودهی گاما از سرمایه‌گذار حمایت زیادی از سوی بخش‌های مختلف از جمله مدیران دستگاه‌های متولی نشده است به مدیران و متولیان بخش سرمایه‌گذاری و تولید و صنعت استان تأکید کرد در ایجاد زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری توجه بیشتر شود.

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: سرمایه‌گذاری پرتودهی گاما مراحل نهایی را طی می‌‍کند که با اجرای این طرح یکی از صنایع مادر و صنایع جانبی استان راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: با راه‌اندازی این واحد توسعه راه‌آهن، حمل و نقل جاده‌ای و هوایی استان نیز توسعه می‌یابد هم‌چنین مشکلات بخش کشاورزی و بهداشت استان برطرف می‌شود.

عباسی با اشاره به این‌که هم‌اکنون محصولات باغی استان از جمله بادام به‌عنوان یکی از محصولاتی است که صادرات زیادی از استان دارد، خاطرنشان کرد: می‌توان با استفاده از ظرفیت این واحد برای فرآوری این محصول سرمایه‌گذاری بیشتری کرد.

900/900

کد خبر: 947856

وب گردی

وب گردی