مظفر: دیدار با چین آسان نخواهد بود

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر چین گفت: باید بازی هوشمندانه ای در برابر این تیم به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایسکانیوز، شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: از اینکه به عنوان تیم اول گروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده ایم راضی هستم. خوشبختانه بازیکنان تیم ایران بدون محرومیت و آسیب دیدگی در مسابقات پیش رو حضور دارند و از این بابت خوشحالم.

وی در پاسخ به این سوال که دیدار فردا برابر چین را چطور ارزیابی می کنید، گفت: مسابقات این تیم را در مرحله گروهی آنالیز کرده ایم. ضمن اینکه دو دیدار دوستانه در تهران با تیم ملی فوتسال چین انجام داده ایم. تیم چین، بسیار دقیق و خوب بازی می کند و باید بازی هوشمندانه ای را برابر این تیم به اجرا بگذاریم. رقابت برابر این تیم اصلا آسوده نیست. تیم چین در مسیر رشد قرار دارد و به زودی به عنوان یکی از تیم های قدرتمند در آسیا مطرح خواهد شد.

مظفر در پایان گفت: در بازی حذفی، هر مسابقه حکم فینال را دارد و باید بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم. امیدوار هستم بتوانیم با کسب بهترین نتیجه گام به گام تا مرحله نهایی پیش رویم.

601

کد خبر: 947904

وب گردی

وب گردی