دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در ردیف دانشگاه های برتر کشور است

استادمنتخب مهندسی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: کیفیت علمی دانشگاه آزاد بسیار خوب و با دانشگاه های برتر کشور برابری می کند و بسیاری از اساتیدی که در دانشگاه هایی چون صنعتی شریف تدریس می کنند در دانشگاه آزاد هم مشغول به تدریس هستند.

دکتر امیر حیدری نسب استادمنتخب مهندسی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه، درباره موفقیت ها و کسب اختراعاتش گفت: در حال حاضر دو اختراع ثبت شده جهانی و یازده مقاله علمی پژوهشی ،83 مقاله isi و ترجمه کتاب را در رزومه کاری خود دارم ، یک ثبت اختراع فرایند انجماد آنی به منظور سنتز شبکه نانو الیاف مغناطیسی هماتیت است که یک دستاورد بسیار مهم در زمینه ثبت اختراعات است که با همکاری گروهی از دانشجویان به ثمر رسیده است.

وی افزود: مقطع کارشناسی و ارشد را در دانشگاه شریف و دکترا را در دانشگاه پلی تکنیک واحد علوم و تحقیقات گذرانده ام و از بورس شدگان مقطع دکترا در این واحد برتر دانشگاه آزاد بوده ام.

وی افزود: کیفیت علمی دانشگاه آزاد بسیار خوب و با دانشگاه های برتر کشور برابری می کند و بسیاری از اساتیدی که بعنوان مثال در دانشگاه هایی چون صنعتی شریف تدریس می کنند در دانشگاه آزاد هم مشغول به تدریس هستند و واحد علوم و تحقیقات که در بین واحدهای دانشگاه آزاد رنک یک را دارد با دانشگاه های برتر کشور برابر است و دستاوردهای علمی و پژوهشی خوبی را تاکنون داشته است.

حیدری نسب در پایان یاد آور شد: اگر زمانی پیشنهاد خوبی از کشورهای خارجی داشته باشم هرگز قبول نخواهم کرد و بابت هزینه ای که برای کسب تحصیل و علم آموزی ام شده است دینی به کشورم دارم که قطعا خواستار خدمت به مردم وطنم خواهم بود و هیچ وقت ایران را ترک نخواهم کرد.

خبرنگار: ندافراهانی

کد خبر: 947935

وب گردی

وب گردی