دکتر خنیفر به عنوان نخستین رئیس دانشگاه فرهنگیان منصوب شد

همزمان با یکصدمین سالگرد تربیت معلم و با حکم دکتر بطحائی وزیر آموزش و پرورش، دکتر خنیفر به عنوان نخستین رئیس دانشگاه فرهنگیان منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ همزمان با یکصدمین سالگرد تربیت معلم و در چهارمین همایش ملی تربیت معلم در دانشگاه خوارزمی، به نمایندگی از دکتر بطحائی وزیر آموزش و پرورش، حکم انتصاب دکتر حسین خنیفر به ریاست دانشگاه فرهنگیان برای یک دوره ۴ ساله به ایشان ابلاغ و اعطاء شد و بر این اساس دکتر خنیفر به اتفاق آراء و تائید شورای عالی انقلاب پس از سه سرپرست پیشین دانشگاه و با گذشت ۱۴۷ روز سرپرستی به عنوان "اولین رئیس دانشگاه فرهنگیان" منصوب شد.

متن حکم وزیر آموزش و پرورش به این شرح است:

«نظر به تععهد، تخصص و تجارب ارزشمند و مراتب علمی جنابعالی و به استناد ماده ۱۰ اساسنامه دانشگاه و مصوبه بیست و پنجمین جلسه کمیته منتخب تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها مورخ ۹۷/۰۱/۲۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان "رئیس دانشگاه فرهنگیان" منصوب می شوید.

امید است در پرتو توجهات ایزد منان و پیروی از منویات گهربار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های رییس جمهور محترم و در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های اینجانب به مجلس شورای اسلامی نسبت به انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

انتظار میرود با مشارکت اساتید، صاحبنظران، کارکنان و دانشجومعلمان عزیز و تعامل سازنده با مسئولین محترم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران دانشگاه های سراسر کشور، شاهد تحولات و نوآوری کمی و کیفی در نظام تربیت معلم کشور بر اساس سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش باشیم.

توفیق جناب عالی را در انجام مسئولیت ها در راستای نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید از خداوند منان مسالت دارد.»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، به استناد اساسنامه این دانشگاه، صدور حکم رئیس دانشگاه منوط به پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش، تأیید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی است که شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه پیشین خود، انتصاب دکتر خنیفر به ریاست دانشگاه را تصویب کرده بود.

حسین خنیفر به عنوان چهارمین سرپرست دانشگاه در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۶ از سوی دکتر بطحائی وزیر آموزش و پرورش به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان منصوب شده بود.

پیش از این اسدالله اسدی گرمارودی، جهانبخش محبی‌نیا و محمود مهر محمدی سرپرستی این دانشگاه را به عهده داشتند.

202

کد خبر: 947946

وب گردی

وب گردی