بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از طرح پایش سلامت

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از طرح پایش سلامت مدیران سازمان مرکزی در بیمارستان فرهیختگان بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه صبح امروز با حضور در بیمارستان فرهیختگان ضمن شرکت در طرح پایش سلامت مدیران سازمان مرکزی از روند برگزاری آن بازدید کرد.

دکتر نعمت ایرانی مدیر اجرایی پایش سلامت در این رابطه، گفت: این طرح با هدف ارتقاء سلامت جسمی و نشاط مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و کاهش هزینه های درمان با پیشگیری، غربالگری و درمان زودرس در بیمارستان فرهیختگان انجام می شود.

وی افزود: از روز شنبه 16 اردیبهشت ماه طرح پایش سلامت مدیران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در بیمارستان فرهیختگان شروع به کار کرده و تا کنون وضعیت جسمی حدود 100 نفر با انجام آزمایشات لازم مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به استقبال مراجعین تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

ایرانی در خصوص مراحل این طرح گفت: سلامت مدیران و کارکنان سازمان مرکزی با تشکیل پرونده و انجام آزمایش و نمونه گیری، نوارقلب (ECG)، اسپیرومتری، مشاوره متخصص قلب و عروق و در صورت نیاز اکو، بر حسب نوع جنسیت مشاوره اورولوژیست یا متخصص زنان و در نهایت مراجعه به متخصص داخلی- طب کار از نظر سلامت مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت نیاز به مراقبت و درمان بیشتر به بخشهای دیگر ارجاع داده می شوند.

شایان ذکر است این طرح با نظارت معاونت علوم پزشکی آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و کادر درمانی بیمارستان فرهیختگان در حال برگزاری است.

202

کد خبر: 947987

وب گردی

وب گردی