قیمت ملزومات پزشکی مصرفی اعلام شد

مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: براساس سیاست های طرح تحول سلامت مبنی بر در دسترس بودن تجهیزات و ملزومات پزشکی در مراکز درمانی و عدم ارجاع بیمار به خارج از بیمارستان، سقف قیمت این ملزومات پزشکی مصرفی تعیین شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر رضا مسائلی، مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، گفت: وزارت بهداشت به منظور معرفی اقلام با اصالت و با کیفیت تجهیزات پزشکی، با توجه به اهمیت مدیریت منابع مالی خود، در اجرای سیاست های طرح تحول سلامت مبنی بر در دسترس بودن تجهیزات و ملزومات پزشکی در مراکز درمانی و عدم ارجاع بیمار به خارج از بیمارستان، سقف قیمت این ملزومات پزشکی مصرفی را با توجه به مصوبه هیات دولت از طریق کمیسیون قیمت گذاری تجهیزات پزشکی تعیین و در وب سایت imed در بخش استعلام بارگذاری کرده است.

وی افزود: مطابق بخشنامه های وزارت بهداشت، مراکز درمانی دولتی و خصوصی باید در سقف قیمت های اعلامی، نسبت به خرید اقدام کنند و خرید خارج از لیست imed مجاز نبوده و تخلف محسوب می شود.

دکتر مسائلی در ادامه گفت: مراکز درمانی دولتی و خصوصی در خرید سایر اقلامی که در imed برای آنها تعیین قیمت صورت نگرفته، می بایست مطابق آیین نامه مالی و معاملاتی خود و بر مبنای اصل رقابت اقدام به خرید کنند.

گفتنی است لینک استعلام سقف قیمت ملزومات پزشکی مصرفی در وب سایت اداره کل تجهیزات پزشکی به نشانی www.imed.ir در دسترس عموم است.

701

کد خبر: 948123

وب گردی

وب گردی