حدادی فر: پیروزی را با درخشش مظاهری کسب کردیم

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در روزی که خوب نبودیم پیروز شدیم که این مسئله مهمی بود.

به گزارش ایسکانیوز، قاسم حدادی‌فر در مورد پیروزی شب گذشته ذوب‌آهن مقابل استقلال در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در روزی که خوب نبودیم پیروز شدیم که این مسئله مهمی بود. با این حال شاید اگر رحمتی روز خوبی نداشت می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم، هرچند استقلال هم موقعیت‌های خوبی داشت اما درخشش رشید مظاهری و خط دفاع باعث شد دروازه‌ ما بسته بماند.

وی ادامه داد: اگر ترقه انداختن‌ها را فاکتور بگیریم، کلا شبی خوبی را در فولاد شهر شاهد بودیم. تماشاگران فوتبال خوب و هجومی را از هر 2 تیم دیدن، فوتبالی در سطح لیگ قهرمانان آسیا.

بازیکن تیم ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که تیمش چقدر شانس صعود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا را دارد، گفت: ما بازی رفت را پیروز شدیم و گلی هم در خانه نخوردیم. برای بازی برگشت امید زیادی داریم، البته با توجه به اینکه در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران استقلال باید بازی کنیم کارمان سخت است اما تلاش‌مان را می‌کنیم تیم صعود کنند باشیم.

حدادی‌فر درباره درگیری‌های زیادی که بازیکنان ذوب‌آهن و استقلال در زمین داشتند، عنوان کرد: این درگیری‌ها در فوتبال طبیعی است و چیز خاصی نیست. بالاخره بازی حساس بود و بازیکنان هر 2 تیم هم برای موفقیت تیمشان تلاش می‌کردند.

وی در مورد اینکه این روزها در تیمش بسیار تاثیرگذار بازی می‌کند، گفت: من نیم‌فصل را به خاطر مصدومیت از دست دادم اما از موقعی که برگشتم فقط برای موفقیت تیمم به زمین می‌روم. دوست دارم خیلی بیشتر از اینها به ذوب‌آهن کمک کنم.

601

کد خبر: 948131

وب گردی

وب گردی