درخشان: تیم برانکو قطعاً صعود خواهد کرد/ امیدوارم از تیم پیشکسوتان حمایت شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس: جمع شدن دوباره بازیکنان سابق پرسپولیس در کنار هم می تواند یکی از اتفاق های خوب این روزهای فوتبال باشد.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز درمورد شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر الجزیره امارات گفت: درست است شاگردان برانکو این بازی را واگذار کردند اما موفق شدند دو گل در زمین حریف بزنند که این مورد می تواند نکته مثبت این بازی باشد. پرسپولیس روی اشتباهات فردی بازی را واگذار کرد اما هنوز جای جبران هست. آن ها باید همه تمرکزشان را روی دیدار برگشت بگذارند.

وی ادامه داد: من مطمئن هستم در بازی برگشت پرسپولیس می‌تواند الجزیره را شکست بدهد و صعود کند؛ مهم‌ترین مشکل پرسپولیس در این بازی غیبت حسینی بود. جای خالی این بازیکن شش دانگ به وضوح احساس می شد اما با این وجود بازهم پرسپولیس شایسته پیروزی بود ولی کار اصلی پرسپولیس در آزادی است. حضور هواداران در ورزشگاه بهترین نقطه قوت پرسپولیس در دیدار با الجزیره خواهد بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: غیبت سیدجلال حسینی هم روی شکست پرسپولیس تأثیر داشت و نبود این بازیکن کاملاً احساس شد. با توجه به تمام این‌ها بازهم پرسپولیس شایسته پیروزی مقابل الجزیره بود و با صراحت می‌گویم قطعاً در بازی برگشت تیم ما نماینده امارات را شکست خواهد داد و به مرحله بعد صعود خواهد کرد چرا که اکنون شناخت کامل‌تری از الجزیره داریم و برانکو به خوبی نقاط و ضعف حریف را آنالیز کرده است.

وی در خصوص دیدار ذوب آهن و استقلال عنوان کرد: این که دو تیم ایرانی به هم خورده اند خیلی بد است؛ اما حالا که این اتفاق افتاده است امیدوارم تیمی صعود کند که شایسته است و در ادامه راه هم موفق باشد. برای همه نمایندگان ایران آرزوی موفقیت دارم.

درخشان در خاتمه در مورد تیم پیشکسوتان پرسپولیس نیز عنوان کرد: روز گذشته اولین جلسه این تمرینی این تیم برگزار شد؛ جمع شدن دوباره بازیکنان سابق پرسپولیس در کنار هم می تواند یکی از اتفاق های خوب این روزهای فوتبال باشد. امیدوارم توجه و حمایت بیشتری به این تیم شود.

601

کد خبر: 948210

وب گردی

وب گردی