ثبت نام دبیرستان های فرهنگ آغاز شد

ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ شهر تهران (ویژه علوم انسانی) برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷، با مراجعه متقاضیان به این دبیرستانها آغاز و تا ۳۱ این ماه ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستانهای فرهنگ شهر تهران (ویژه علوم انسانی) برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷، با مراجعه متقاضیان به این دبیرستانها آغاز و تا ۳۱ این ماه ادامه دارد.

دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در رشته علوم انسانی برای پایه دهم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ می توانند با مراجعه به یکی از دبیرستانهای فرهنگ شهر تهران که برای تحصیل انتخاب کرده‌اند، با تکمیل فرم ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز برای شرکت در آزمون ورودی ثبت نام کنند.

۲قطعه عکس ۳در ۴، تصویر کارنامه سال تحصیلی ۹۷-۹۶، تکمیل تقاضانامه ثبت نام ارائه شده توسط مدرسه از جمله مدارک ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستانهای فرهنگ شهر تهران است.

دانش آموزان این مدارس از بین دانش آموزان پایه نهم براساس آزمون ورودی انتخاب می شوند.

اشتغال به تحصیل در پایه نهم در سال تحصیلی ۹۷-۹۶، کسب حداقل معدل ۱۷ در امتحانات نوبت اول پایه نهم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ (صرفا جهت ثبت نام در آزمون) از دیگر ضوابط و شرایط آزمون ورودی دبیرستانهای فرهنگ شهر تهران است که داوطلبان علاوه بر قبولی در آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ برای ثبت نام در دبیرستانهای مورد پذیرش باید موفق به کسب حداقل معدل کل ۱۷ در امتحانات پایه نهم نیز شده باشند، در غیر اینصورت قبولی آنها در آزمون ورودی منتفی است و اجازه ثبت نام در دبیرستان فرهنگ را نخواهند داشت.

دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون ورودی دبیرستانهای فرهنگ، مجاز هستند بدون محدودیت براساس هر منطقه، نسبت به انتخاب یک دبیرستان برای ثبت نام اقدام کنند، جابه جایی دانش آموزان پذیرفته شده در پایه دهم امکان پذیر نیست.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ شهر تهران روز پنجشنبه ۹۷/۳/۳۱ به صورت هماهنگ برگزار خواهد شد.
706

کد خبر: 948217

وب گردی

وب گردی