صعود شاگردان مظفر به مرحله نیمه نهایی

شاگردان مظفر در دیدار برابر چین از مرحله گروهی رقابت های قهرمانی فوتسال آسیا، با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسیدند و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دیدار دو تیم ملی فوتسال ایران و چین در مرحله یک چهارم نهایی امروز ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۳ به وقت محلی برگزار شد که نتیجه این دیدار 4 بر 2 به سود ایران به پایان رسید و ملی پوشان کشورمان توانستند جواز حضور در مرحله نیمه نهایی دومین دوره از رقابت های قهرمانی فوتسال بانوان آسیا را کسب کنند.

اولین گل ایران در دقیقه ۲ و از روی ضربه کاشته از محوطه شش قدم توسط فرشته کریمی وارد دروازه چین شد. گل اول چین در دقیقه ۳ و گل دوم در دقیقه 10به ثمر رسید. همچنین در دقیقه 15 بازی گل اعتدادی وارد دروازه چین شد که از سوی داور بازی مورد قبول واقع نشد. کاپیتان نسیمه غلامی زننده گل دوم ایران در دقیقه 16 بازی بود تا نتیجه این دیدار با تساوی دو بر دو در نیمه نخست به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم فاطمه اعتدادی در دقیقه 22 گل سوم ایران را به ثمر رساند. از دقیقه 30 بازی تیم چین به دفاع روی آورد و شاگردان مظفر پس از حملات پی در پی و ضربات تماشایی توانستند گل چهارم خود را توسط سارا شیربیگی در دقیقه 37 به ثمر برسانند. نسیمه غلامی در دقیقه 17 بازی و فرشته کریمی دقیقه 20 از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند. علی کفاشیان به همراه لیلا صوفی زاده با حضور در سالن بازی، نظاره گر این دیدار بودند. حدود 60 تماشاگر از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.

601

کد خبر: 948245

وب گردی

وب گردی