پایان کار برنامه‌های مستکبران در جهان شکست است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کسانی که اهل اخلاص هستند منتظر آمدن امام زمان (عج) برای اصلاح جهان و کسانی که اهل دنیا هستند گفت: برنامه‌هایی که امروز در دنیا توسط مستکبران انجام می شود، روی نقشه است هرچند در پایان کار شکست می خورند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله سیدعلیرضا عبادی در نشست شورای سیاست گذاری کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن عربده می کشد که همه گزینه ها روی میز من است، یعنی هرچه از دستم برآید علیه شما انجام می دهم، اظهار داشت: در حرفهای جدید خود در خصوص همین برجام که انسان از تکرار اسمش بدش می آید یکی می گوید از برجام خارج می شود و دیگری می گوید در برجام می مانیم.

وی با بیان اینکه اینها با هم تقسیم کار کرده، یکی می گوید خارج می شود تا تحریم ها را گسترده کند و دیگری می گوید ما در برجام هستیم و بعضی خودی ها هم این کارها را توجیه می کنند، افزود: جرج بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا در فتنه سال 1378 گفت که در همه کشورها وقتی مردم بخواهند یک نظام را ساقط کنند دولتمردان آن کشور اجازه نمی دهند اما در ایران دولتمردان می خواهند نظام را ساقط کنند اما مردم نمی گذارند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ایران کشور حضرت مهدی (عج)، امام صادق (ع)، ولایت فقیه و شهیدان است و باید برای پیاده کردن آنچه عمل صالح در مبارزه با استکبار است، تلاش کنیم گفت: دین به عنوان یک نقشه راه برای هدایت نوع بشرآمده که اگر درست به آن عمل شود راه هدایت باز می شود اما اگر براساس نفسانیات و سیاسی عمل شود، نقشی در نقشه دین ندارد.

وی اظهار کرد: کسانی که اهل اخلاص هستند منتظر آمدن امام زمان (عج) برای اصلاح جهان و کسانی که اهل دنیا هستند به اقتدای فرعونها، نمرودها و خلفای عباسی خود برای جلوگیری از آمدن موسی (ع)، ابراهیم (ع)، مهدی (عج) اقدامات زشتی در تاریخ انجام دادند و الان هم همین کار ها را تکرار می کنند.

عبادی با بیان اینکه قبل از انقلاب و از 70سال قبل که فلسطین اشغال شد براساس شرایط آخرالزمانی به دنبال جلوگیری از ظهور حضرت مهدی (عج) هستند،افزود: برنامه هایی که امروز در دنیا توسط مستکبران انجام می شود، روی نقشه است هرچند در پایان کار شکست می خورند همانطور که فرعون، نمرود و خلفای عباسی شکست خوردند اما کارشان روی نقشه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یاد شهیدان ما را از خواب غفلت و هوای نفس بیدار کرده و به مسیر درست رهنمون می سازد و زمانی که ما درگیر نفسانیات خود رفته ایم باز هم شهیدان باید ما را از این خواب غفلت بیدار کنند و به همین دلیل شهیدان و آرمانهایشان باید دنبال شود.

901

کد خبر: 948321

وب گردی

وب گردی