دوره آموزشی تربیت کارشناس HSE در دانشگاه امیر کبیر برگزار می شود

چهاردهمین دوره تربیت کارشناسHSE (بهداشت و ایمنی محیط) به همت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، نرخ سریع تحولات تکنولوژیک، تغییر در الگوهای مصرف ونیاز بازار و همچنین بالا رفتن انتظارات جامعه، مسئولیت‌های اجتماعی سازمان‌ها در عرصه رقابت را روز به روز بیشتر می نماید. تحقق اهداف سازمان درحوزه رقابت پذیری پرداختن به موضوعات ایمنی، بهداشت و محیط زیست را به یکی ازاولویت‌های سازمان‌ها در تجارت امروز تبدیل نموده است.

در این راستا جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با رویکرد آشنایی و اشراف به علوم روز HSE و شناخت استانداردهای جهانی و تسلط بر دانش کافی در مواجهه با مسائل و خطرات ممکن در محیط‌های کاری ، اقدام به برگزاری چهاردهمین دوره جامع تربیت کارشناس HSE به دو شیوه حضوری و غیر حضوری (الکترونیکی) با استفاده از اساتید مجرب صنعت و دانشگاه کرده است.

به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر به نشانی edu.jdamirkabir.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 88807008-88892144-88895969 تماس بگیرند.

منبع:ایسنا

204

کد خبر: 948372

وب گردی

وب گردی