8 وزیر میهمان کمیسیون های تخصصی مجلس هستند/بررسی  رویکرد های جدید در برجام

جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی از روز شنبه تا چهارشنبه هفته آینده برای بررسی برخی طرح‌ها و لوایح با حضور برخی از وزرا و معاونین وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس از روز شنبه (22 اردیبهشت) الی چهارشنبه (26 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

در این دستور کار قرار است که بعدازظهر روز سه‌شنبه؛ کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی درخصوص بررسی نحوه حمایت از کالاهای ایرانی و با حضور وزیر و معاونان وزارت نیرو همچنین مسئولان سازمان برنامه و بودجه، اتاق های ایران، اصناف و مرکز پژوهش های مجلس و دیوان محاسبات جلسه ای تشکیل خواهد داد.

عصر روز شنبه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری حضور خواهد داشت.

همچنین، بعدازظهر روز سه شنبه، وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری خواهد رفت.

وزیر امور اقتصاد و دارایی نیز بعدازظهر روز یکشنبه، برای پاسخ به سؤالات تعدادی از نمایندگان مجلس درکمیسیون اقتصادی حضور خواهد یافت.

همچنین قرار است بعدازظهر روز یکشنبه با حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، رویکردهای جدید نسبت به موضوع برجام با توجه به خروج آمریکا از آن، بررسی شود.

بعدازظهر روز سه شنبه، رئیس سازمان انرژی اتمی برای بررسی موضوع خروج آمریکا از برجام در کمیسیون امنیت ملی حضور خواهد یافت.

بعدازظهر روز یکشنبه نیز وزیر و معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان سازمان های وابسته این وزارتخانه برای ارائه عملکرد برنامه های سال جاری، مهمان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواهند بود.

همچنین، وزیر کشور، بعد از ظهر روز یکشنبه در کمیسیون شوراها و امور داخلی به سؤالات تعدادی از نمایندگان پاسخ خواهد گفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به جلسه بعدازظهر روز سه شنبه کمیسیون صنایع و معادن، دعوت شده است.

برای مشاهده دستور کار کمیسیون های مجلس اینجا کلیک کنید.

301

کد خبر: 948416

وب گردی

وب گردی