آخرین اخبار از جست وجوها برای یافتن 6 پیکر باقیمانده از سقوط هواپیمای تهران- یاسوج

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 پیکر از پیکرهای جانباختگان سقوط هواپیمای تهران- یاسوج تحویل خانواده هایشان داده شده است.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن سال 1396، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

سرنشینان این هواپیما 65 نفر بوده اند که می توان از جمله این افراد دو نیروی امنیتی، دو مهماندار، دو خلبان و همچنین بقیه افراد سرنشین هواپیما مسافران این پرواز بودند.

اگرچه لاشه هواپیما 48 ساعت پس از سقوط، پیدا شد اما به دلیل شرایط نامناسب هوا عملیات جست و جو و انتقال پیکر جانباختگان به سختی انجام می گیرد.

عزیز فیلی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: تاکنون قطعاتی از بافت هایی که پیدا شده است مربوط به 22 نفر هستند که پیکرشان تکمیل شده است.

وی افزود: از این 22 پیکر 20 پیکر تحویل خانواده ها داده شده است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیکر دو نفر دیگری که یافت شده است مربوط به خانواده سه نفره ای است که با توجه به درخواست خانواده قرار بر این شد تا پیکر نفر سوم هم پیدا شده و سپس این سه نفر تحویل خانواده شان داده شوند.

فیلی اظهار داشت: مابقی باقت های یافت شده مربوط به 60 نفر از مسافران است .هنوز هیچ بافتی از 6 نفر مسافران یافت نشده است.

معاون استاندار کهگیلویه در پاسخ به این سوال که آیا پیکر کادر پرواز هم پیدا شده است یا خیر، گفت: تعدادی از بافت های پیکر کادر پرواز تاکنون پیدا شده است.

901/900

کد خبر: 948486

وب گردی

وب گردی