قوچان نژاد:خیلی خوب مقابل اوترخت بازی کردیم/با این نتیجه حواسمان در بازی برگشت جمع است

مهاجم ایرانی هیرنفین پس از پیروزی مقابل اوترخت در پلی آف لیگ اروپا در لیگ هلند گفت: به نظرم ما بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و در نیمه اول بازی خوب ظاهر شدیم.

به گزارش ایسکانیوز، بامداد روز گذشته در دور رفت مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ فوتبال هلند برای راه‌یابی به لیگ اروپا، هیرنفین در ورزشگاه خانگی خود میزبان اوترخت بود و با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد. در این دیدار رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب هیرنفین حضور داشت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. وی در دقیقه 88 تعویض شد.

قوچان نژاد، پس از این بازی گفت: به نظرم ما بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و در نیمه اول بازی خوب ظاهر شدیم. شما نمی دانید وقتی نتیجه ۳ بر صفر به نفع شماست چه احساسی دارید. اگر ما در بازی برگشت با نتیجه ۳ بر صفر یا ۴ بر صفر به اوترخت می رفتیم، می توانست این نتیجه ما را مغرور کند و حواسمان نباشد.

وی افزود: ولی در شرایط کنونی که بازی رفت با نتیجه ۴ بر ۳ به نفع ما تمام شد، می دانیم که باید برای برد برویم و حواسمان جمع است. می دانید که باید با تمام قدرت در بازی برگشت ظاهر شوید تا پیروزی را کسب کنید. در این بازی خیلی خوب ظاهر شدیم و من دوست داریم در بازی برگشت نیز این چنین بازی کنیم. اگر بتوانیم این چنین بازی کنیم بدون شک سهمیه حضور در لیگ اروپا را کسب خواهیم کرد.

دیدار برگشت دو تیم هفته آینده برگزار خواهد شد. برنده این دو دیدار به فینال پلی آف راه خواهد رفت و پیروز آن میدان جواز حضور در لیگ اروپا را کسب خواهد کرد.

کد خبر: 948532

وب گردی

وب گردی