جاده چالوس از ساعت ۱۴ امروز یک طرفه می‌شود

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهوراعلام کرددر حال حاضر در شرایط ترافیکی جاده‌های کشور مشکل خاصی مشاهده نمی‌شود و کلیه محورهای مواصلاتی ترافیکی روان دارند.

به گزارش ایسکانیوز، ، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام کرد: در حال حاضر در شرایط ترافیکی جاده‌های کشور مشکل خاصی مشاهده نمی‌شود و کلیه محورهای مواصلاتی ترافیکی روان دارند.

در اکثر محورهای استان کرمانشاه و محور سبزوار- نیشابور در استان خراسان رضوی بارش باران دیده می شود. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز از محور کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ نیز تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه می‌شود. همچنین درصورت تغییر این برنامه، اطلاع‌رسانی دقیقی در ساعات آتی انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش همچنین تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح فردا شنبه ۲۲ اردیبهشت از محورهای کرج-چالوس، هراز ، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است. تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت ۸ الی ۲۴ امروز جمعه از محور هراز ممنوع است.

۷۰۵

کد خبر: 948578

وب گردی

وب گردی