جزئیات پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور را اعلام کرد.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به جزئیات پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور گفت: در اجرای ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده 8 دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون عمومی و تخصصی، برای استخدام افراد در دستگاه های اجرائی کشور، ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در پنجمین آزمون مشترک فراگیر برای جذب مجموعه 18 هزار و 207 نفر در 9 دستگاه اجرائی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرائی که پیش تر به آن اشاره شد شامل وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت از محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام این آزمون فردا یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 97 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز خواهد شد و در روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه سال جاری پایان می یابد. گفتنی است این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.

وی افزود: داوطلبان متقاضی استخدام می توانند برای آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط، رشته ها و مقاطع تحصیلی و سایر موارد ،شغل و محل استخدام در هر یک از دستگاه هایی که پیش تر به آن اشاره شد به دفترچه راهنمای ثبت نام که از فردا بر روی سایت سنجش و آموزش کشور قرار خواهد گرفت ، مراجعه و نسبت به مطالعه دقیق تر دفترچه اقدام کنند.

دکتر توکلی اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، این آزمون در روز جمعه 15 تیرماه 97 برگزار خواهد شد که توضیحات لازم در زمینه تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و سایر موارد در دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: 18 هزار و 207 نفری که در این آزمون شرکت می کنند هم شامل استخدام وزارت آموزش و پرورش و هم شامل 8 دستگاه دیگری است که پیش تر به آن اشاره شد.

701

کد خبر: 948680

وب گردی

وب گردی